خشم جو بایدن از عملیات های ضد صهیونیستی فلسطینی ها

خشم جو بایدن از عملیات های ضد صهیونیستی فلسطینی ها

معاون رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی دیدار کرد و در خصوص وقایع روز گذشته و عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرد.

بر اساس این گزارش جو بایدن پس از این دیدار از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل اینکه عملیات های (شهادت طلبانه) روز گذشته جوانان فلسطینی را محکوم نکرد، به شدت انتقاد کرد.

وی در همین راستا افزود: واشنگتن علاوه بر اینکه عاملان این گونه اقدامات را محکوم می کند، طرف هایی که این گونه اقدامات را محکوم نمی کنند را نیز محکوم می کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: امکان ندارد که رهبرانی شاهد این گونه اقدامات باشند و آن را تایید کنند. وی همچنین بر ایستادن واشنگتن در کنار تل آویو تاکید کرد.

جو بایدن در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دولت کنونی آمریکا بیش از دولت های سابق این کشور نسبت به تامین امنیت اسرائیل متعهد است.

وی افزود: کاخ سفید به دنبال دستیابی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به جدیدترین تسلیحات می باشد. بنابراین در خصوص حمایت واشنگتن از تل آویو نباید شک کرد و آمریکا به دنبال این است که برتری نظامی تل آویو در منطقه حفظ شود.

از سوی دیگر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به عملیات های شهادت طلبانه روز گذشته گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از این اقدامات استقبال کرد و آن را محکوم نکرد. وی افزود: جنبش فتح نیز از این اقدام فلسطینی ها که منجر به کشته شدن 1 شهروند آمریکایی شد، تمجید کرد.

وی در پایان بر اهمیت روابط مستحکم بین واشنگتن و تل آویو تاکید کرد واز قصد خود برای ادامه همکاری با جو بایدن و باراک اوباما خبر داد.

کد خبر 3577053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha