۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸

مدیر آبفای روستایی استان تهران در گفت و گو با مهر:

سلامت آب روستاهای استان تهران تأیید شده است

سلامت آب روستاهای استان تهران تأیید شده است

تهران-مدیر آبفای روستایی استان تهران گفت:در حال حاضر با قاطعیت اعلام می کنیم که در بخش بهداشت و سلامت آب با موفقیت و توفیق قریب به ۱۰۰ درصدی، امر خطیر تولید آب پیش می رود.

رضا پور رجب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش آبفای روستایی استان تهران برای حفظ سلامت و بهداشت آب روستایی اظهار داشت: نیترات، میکروب و شوری آب و...با دقت نظر حداکثری کنترل و لحاظ می شود.

 مدیر آبفای روستایی استان تهران افزود:تولید روزانه سه هزار لیتر آب در ثانیه برای ۱۴۸ هزار انشعاب آب روستایی و پایش هر روزه آن، دستور کاری جدی است که در برنامه های مجموعه آبفا با مشارکت و همیاری دستگاه های زیربط بصورت روتین پیگیری می شود.

مدیر آبفای روستایی استان تهران عنوان کرد:آزمایشات بطور مستمر انجام می شود و در حال حاضر با قاطعیت اعلام می کنیم که در بخش بهداشت و سلامت آب جامعه روستایی استان تهران با موفقیت و توفیق قریب به ۱۰۰ درصدی، امر خطیر تولید آب پیش می رود.

پور رجب گفت:گندزدایی از آب پیش از مصرف مشترکان، اصلی اجتناب ناپذیر است که که در صدر اولویت بندی و هدف گزاری آبفای روستایی محقق می شود.

 وی یادآور شد:یکی از بازوان توانمند برای کنترل سلامت آب، به شبکه های بهداشت و درمان فعال در شهرستان ها معطوف می شود که بصورت مستمر در حال کنترل و نظارت بر سلامت آب هستند.

کد خبر 3578334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha