۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۴۷

رئیس کمیته صعودهای ورزشی بجنورد:

نمایندگان خراسان شمالی درمسابقات سنگ‌نوردی جام فجرخراسان درخشیدند

نمایندگان خراسان شمالی درمسابقات سنگ‌نوردی جام فجرخراسان درخشیدند

بجنورد - رئیس کمیته صعودهای ورزشی بجنورد گفت: نمایندگان خراسان شمالی درمسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جام فجر خراسان خوش درخشیدند و صاحب چهارعنوان شدند.

محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه نماینده خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی جام فجر خراسان که به میزبانی مشهد و با حضور نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار شد، به یک مقام قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک مقام سومی دست یافتند.

وی افزود: زهرا داوری از تیم سماط نیروی خراسان شمالی در رشته لید و در رده سنی نوجوانان قهرمانی شد و در رشته بولدرینگ و در رده سنی آزاد نیز نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

زارعی اظهار داشت: همچنین در رده سنی نونهالان نیز یاسمین رضا پور و آریانا روغنی به ترتیب صاحب گردن آویز نقره و برنز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جام فجر خراسان بزرگ با همکاری انجمن کوهنوردی کارگران خراسان در محل سالن کارگران مشهد به مدت یک روز در رده‌های سنی نونهالان B (متولدین سال‌های ۸۷ تا ۸۴)، نونهالان A (متولدین سال‌های ۸۳ تا ۸۱) رشته لید به صورت قرقره، نوجوانان (متولدین سال‌های ۷۷ تا ۸۰) سرطناب و رده سنی آزاد رشته بولدرینگ برگزار شد.

کد خبر 3579050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha