۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

«سرزمین ما» میزبان دو بازیگر می‌شود

«سرزمین ما» میزبان دو بازیگر می‌شود

نفیسه روشن و شهره سلطانی مهمانان ویژه برنامه پایان سال «سرزمین ما» هستند که امشب ۲۴ اسفند روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه پایان سال «سرزمین ما» امشب ۲۴ اسفند با حضور نفیسه روشن و شهره سلطانی دو بازیگر سینما و تلویزیون و از فعالان محیط زیست و دوستدار طبیعت روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی روی خط ارتباطی خواهدآمد تا درباره از بین رفتن عرصه های باغی در سال اخیر پاسخگو باشد. میثم طباطبایی رئیس گروه تحقیقاتی سوخت های فسیلی و هماهنگ کننده ترویجی دوستدارن محیط زیست هم درباره جایگزینی سوخت های مناسب محیط زیست برای موتورهای دیزلی سخن می گوید.

حسین جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند هم در این برنامه ضمن درخواست از مردم برای مدیریت پسماندهای شهری، درباره دفع مناسب پسماند در ایام نوروز، پیشنهاداتی به مردم خواهد داد.

همچنین بهمن ایزدی از اعضای گنجه زیست بوم ایران، مهمترین مسایل محیط زیست کشور در سال ۱۳۹۴ بررسی و در یک نظرسنجی عمومی، سه برگزیده محیط زیستی از سوی بینندگان انتخاب و معرفی شوند.

۱- مظفر افشار، پدر بلوط ايران

۲- گروه تشكل هاي محيط زيستي نقده، برنده جايزه جهانی استوا و احيا تالاب هاي اقماري درياچه اروميه

۳- دكتررضا شجيع، موسس نهضت محيط زيست در حوزه ورزشي كشور

۴- عبدالحسين وهاب زاده، بنيانگذار مدارس طبيعت در ايران

۵-  فيروز محمدي، دامدار فداكار و نجات دهنده گرگ زخمي

۶- محمد درويش، يك عمر تلاش در راه حفاظت از محيط زيست

براي شرکت در این نظرسنجی و انتخاب چهره هاي منتخب، بینندگان می توانند از همین لحظه با ارسال عدد كانديد مورد نظر به پيامك ٣٠٠٠٠١١١ ، حمايت خود را اعلام كنند.

پخش گزارشی از درختکاری مقام معظم رهبری، درختکاری انجمن ها در منطقه تلو، یادمان مرحوم اینانلو و گزارش تبریک های نوروزی انجمن ها زیست محیطی از بخش های دیگر برنامه امشب «سرزمین ما» خواهد بود.

ویژه برنامه «سرزمین ما» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای عباس طاهریان امشب بعد از خبر ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می شود.

کد خبر 3579904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha