۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

برای حضور در بخش فیلم کوتاه

«مسیری باریک به پهنای زندگی» فرم جشنواره جهانی فجر را پر کرد

«مسیری باریک به پهنای زندگی» فرم جشنواره جهانی فجر را پر کرد

فیلم کوتاه «مسیری باریک به پهنای زندگی» به کارگردانی مشترک احمد اطراقچی و علیرضا تبریزی فرم جشنواره جهانی فجر را پر کرد.

احمد اطراقچی کارگردان درباره تازه ترین فعالیت های خود به خبرنگار مهر گفت: تقریبا ۳ ماه پیش فیلمبرداری فیلم کوتاه «مسیری باریک به پهنای زندگی» تمام شد و درصدد انجام مراحل فنی بودیم تا کار را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه به تازگی فرم حضور در جشنواره فجر را پر کرده است، افزود: اگر چه این فیلم ابتدا به مدت ۲۰ دقیقه تولید شد اما با توجه به ضوابط جشنواره جهانی فیلم فجر مبنی بر انتخاب آثار کوتاه سینمایی تا سقف ۱۵ دقیقه سارا معلم با تدوین مجدد، «مسیری باریک به پهنای زندگی» را به مدت زمان منظور رساند.

این کارگردان اظهار کرد: این فیلم کوتاه مراحل صداگذاری، اصلاح رنگ و نور را به پایان رسانده و این روزها ساخت موسیقی آن در حال انجام است.

اطراقچی خلاصه داستان فیلم خود گفت: «مسیری باریک به پهنای زندگی» قصه پیرزنی است که تصمیم می گیرد سرنوشت خود را تغییر دهد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از بازیگران: مریم بوبانی، احمد اطراقچی، حسن ونکی و مریم قاسمی، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده احمد اطراقچی و علیرضا تبریزی، تدوین: سارا معلم، تصویربردار: مهداد هوشیاری، صداگذار:عرفان ابراهیمی و موسیقی: امید کرامتی.

کد خبر 3580728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha