۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

گزارش خبری؛

عرضه میوه دولتی شب عید/راه اندازی گشت های نظارتی

عرضه میوه دولتی شب عید/راه اندازی گشت های نظارتی

تهران-قرار است ایستگاه های عرضه میوه دولتی در شهرستان های استان تهران راه اندازی شده و میوه هایی نظیر پرتقال و سیب با قیمت مناسب به شهروندان عرضه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجم خرید میوه در روزهای پایانی سال ودر آستانه عید نوروز افزایش پیدا کرده و مسئولان نیز تصمیماتی را برای تنظیم بازار میوه در شب عید گرفته اند.

بر اساس تصمیم مسئولان، قرار است ایستگاه های عرضه میوه دولتی در شهرستان های استان تهران راه اندازی شده و میوه هایی نظیر پرتقال و سیب با قیمت مناسب به شهروندان عرضه شود.

بر اساس پیگیری های خبرنگار مهر، امسال عرضه میوه دولتی به تعاونی روستایی سپرده شده است و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر روند عرضه میوه نظارت می کنند.

قرار است پرتقال با قیمت حدود دو هزار و ۴۰۰ تومان و سیب نیز با قیمت دو هزار و ۱۰۰ تا دو هزار و ۲۰۰ تومان در ایستگاه های میوه دولتی، عرضه شود.

تعاونی روستایی مسئول عرضه میوه شب عید

محمد حسین تاجیک رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عرضه میوه دولتی در شهرستان ورامین به تعاونی روستایی سپرده شده است.

وی افزود: مشکلی در تأمین میوه مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد و ایستگاه های عرضه میوه دولتی طی روزهای آینده، آماده ارائه میوه با قیمت مناسب به شهروندان خواهد بود.

راه اندازی گشت های بازرسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت

حسن میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای پایانی سال و با توجه به افزایش حجم خرید مردم، گشت های بازرسی نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به راه اندازی شش گشت بازرسی در روزهای پایانی سال در شهرستان ورامین افزود: سه تیم بازرسی از اداره صنعت، معدن و تجارت و سه تیم بازرسی نیز از اتاق اصناف بر روند عرضه کالاها و اجناس مورد نیاز مردم نظارت می کنند.

میرزایی با اشاره به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی ادامه داد: قطعا با تخلفات صورت گرفته طبق قانون برخورد خواهد شد و تلاش های لازم برای تنظیم بازار انجام خواهد گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تأکید کرد: تمهیدات لازم برای نظارت بر عرضه میوه دولتی در روزهای پایانی سال اندیشیده شده است و در صورت تفاوت بالا در عرضه میوه دولتی و غیر دولتی، بازرس مقیم در ایستگاه های عرضه میوه غیر دولتی مستقر خواهد شد.

وی تأکید کرد: مردم نیز نقش مهمی را در تنظیم بازار و برخورد با تخلفات احتمالی خواهند داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ درمیان گذاشته و بازرسان برای برخورد با موارد تخلفی، اقدامات لازم را انجام می دهند.

کد خبر 3580807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha