۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۰۸

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

ورزش خراسان شمالی بابرنامه ریزی دقیق وعملیاتی متحول می‌شود

ورزش خراسان شمالی بابرنامه ریزی دقیق وعملیاتی متحول می‌شود

بجنورد - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: باید با برنامه ریزی عملیاتی، دقیق و ارزیابی وقایع سال‌های گذشته خود را مهیای یک انقلاب ورزشی در خراسان شمالی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشید لمیر امروز در مراسم تقدیر از هیئت‌های ورزشی خراسان شمالی که با حضور روسای هیئت‌های استان و زیر مجموعه‌های آن برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد هیئت‌های ورزشی که بازخورد فعالیت‌های ان‌ها در برنامه‌های استانی و ملی قابل مشاهده بود، تقدیر کرد.

وی از چگونگی به ثمر نشستن فعالیت‌های هیئت‌ها در سال آینده خبر داد و گفت: مهم‌ترین مسئله برای به ثمر نشستن فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی در استان، ارائه برنامه عملیاتی و دقیق است تا این اداره نیز بتواند در کنار هیئتها به ارزیابی و رشد ورزش در استان کمک کرده و انقلابی در عرصه ورزش استان در سال آینده ایجاد کند.

رشید لمیر اظهار کرد: فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی در سال ۱۳۹۴ به رغم نبود بودجه و مشکلات مالی در مقایسه با سال‌های گذشته، قابل قبول ارزیابی می‌شود.

وی افزود: اتفاقات مهمی همچون میزبانی مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف و رشد شاخص‌های ارزیابی، گواهی بر تلاش های صورت گرفته در این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از سوی اداره کل ورزش و جوانان ازهیئت های ورزشی استان و شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 3581199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha