۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه:

۱۵ پروژه عمرانی در شهر اندیشه کلید خورده است

۱۵ پروژه عمرانی در شهر اندیشه کلید خورده است

شهریار-رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت:۱۵ پروژه عمرانی، طی ماه های اخیر در شهر اندیشه کلید خورده است.

غلامرضا سرآبادانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات امام جمعه این منطقه مبنی بر عدم انجام اقدامی خاص از سوی مسئولان و متولیان شهر اندیشه اظهار داشت:قریب به ۱۵ پروژه عمرانی در طول ماه های گذشته در حوزه های متعددی همچون انتظامی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی، تجاری، فضای سبز و... در دستور کار قرار گرفته که موید عزم و توجه جدی مسئولان و مدیران این منطقه برای ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های زیربنایی و روبنایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه افزود:در ارتباط با انتقاداتی که به سه پروژه بازار بزرگ ایرانی-اسلامی، پل زیرگذر و آرامستان مطرح شده نیز تلاش هایی انجام شده که ضرورت واکاوی و تشریح آن احساس می شود.

سرآبادانی گفت:بازار بزرگ ایرانی-اسلامی توسط شرکت عمران اندیشه و بخش خصوصی ساخته شده و راه اندازی آن بر عهده مالک پروژه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: پل زیرگذر نیز جزء تعهدات شرکت عمران اندیشه بوده که چندین سال مانده و با مشارکت و همدلی که در مجموعه مدیریت شهری و شرکت عمران وجود دارد و کمک های انجام شده، مراحل پایانی را می گذراند.

وی در خصوص فقدان آرامستان در شهر و به نتیجه نرسیدن آن نیز یادآور شد:خلأ وجود آرامستان در شهر از دغدغه های اصلی مدیران این منطقه بوده و با توجه به توافقی که با کمیته امداد صورت گرفته، حدود دو هکتار زمین برای این امر در نظر گرفته شده که کارهای مربوط به واگذاری زمین و تغییر کاربری مرتبط با آن در حال پیگیری است.

کد خبر 3581462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha