۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۸:۵۱

در غیاب مهمان ویژه؛

جشن استقبال از بهار در اردبیل برگزار شد

جشن استقبال از بهار در اردبیل برگزار شد

اردبیل – با حضور مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل جشن استقبال از بهار در محل سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه جشن استقبال از بهار در حالی در دمای منفی پنج درجه برگزار شد که از دو مهمان ویژه این جشن علیرضا افتخاری خواننده کشور و حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون، افتخاری به جمع اردبیلی‌ها نپیوست.

در این مراسم بازیگر سینما و تلویزیون با تقدیر از مهمان‌نوازی مثال‌زدنی اردبیلی‌ها، تصریح کرد: آذری‌ها همه جای ایران به روحیه مهمان‌نوازی و مهمان‌دوستی خود شناخته می‌شوند.

حمید لولایی با یادآوری خاطرات کاری خود نقش خشایار مستوفی در فیلم زیر آسمان شهر را محبوب‌ترین نقش خود در دوران فعالیت سینمایی برشمرد و تأکید کرد: ۴۰ درصد از اجراهای این نقش فی‌البداهه بود و جزو سخت‌ترین نقش‌هایی بود که اجرا کردم.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه سه شو اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال در بخش نمایش این برنامه که ساعت ۹ شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود در خدمت هم‌وطنان خواهم بود.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید به اینکه بازیگری از جمله مشاغل سخت و فاقد زمان‌بندی مشخص است، اضافه کرد: بازیگران موفق توسط خانواده خود حمایت می‌شوند و اگر حمایت خانواده‌ها نباشد بازیگر نمی‌تواند به موفقیت مطلوب دست یابد.

جشن استقبال از بهار با اجرای تئاتر، موسیقی و آیین سنتی تکم گردانی همراه شد.

با وجود برودت هوا و سردی سالن ورزشی رضازاده بیش از دو هزار نفر از شهروندان اردبیلی در این جشن حضور داشتند.

کد خبر 3581982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha