۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۲۳

رئیس شورای شهر اردبیل:

کارگروه ویژه پیگیری درآمد پایدار در شهرداری اردبیل تشکیل شود

کارگروه ویژه پیگیری درآمد پایدار در شهرداری اردبیل تشکیل شود

اردبیل – رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خواستار تشکیل کارگروه ویژه پیگیری درآمد پایدار در مجموعه شهرداری اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی اله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه سال ۹۴ سال سختی برای شورا و شهرداری به لحاظ مالی بود، تصریح کرد: لایحه بودجه شهرداری اردبیل در دهه فجر تحویل شد و برای بررسی آن ۱۵ جلسه تخصصی برگزار شده است.

وی با اشاره به بررسی دقیق و تخصصی بودجه شهرداری تأکید کرد: بررسی دقیق باهدف عملیاتی بودن و قابل‌دسترس بودن بودجه انجام شده تا درعین‌حال در ارائه خدمات شهرداری تبعیضی در مناطق وجود نداشته باشد و شهرداری با توسعه متوازن برنامه‌های خود را پیش ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از جمله ویژگی‌های بودجه را توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی، واقع‌بینانه بودن و قابلیت تحقق برشمرد و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری فقط یک سوم بودجه محقق شد، ما به نگاه واقع‌بینانه تأکید داشتیم.

خوشبخت بهبود کمک‌های دولت به شهرداری را از موارد مورد تأکید بودجه دانست و افزود: ما انتظار ۹۰ میلیارد ریال کمک داشتیم که امسال فقط پنج میلیارد ریال محقق شد.

وی افزایش سهم مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری این حوزه را تأکید کرد و ادامه داد: به همین منظور ایجاد کارگروه ویژه‌ای که بتواند راهکارهای تحقق درآمد پایدار را پیگیری کند پیشنهاد شورا به شهرداری اردبیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به ضرورت گام برداشتن شهرداری در مسیر درآمدهای پایدار تأکید کرد و افزود: علاوه بر این در بودجه توزیع متوازن و توجه به بافت فرسوده و مناطق کمتر توسعه یافته مورد تأکید بوده است.

کد خبر 3582147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha