۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با مهر:

راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با «نفوذ» دشمن است

راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با «نفوذ» دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با نفوذ حضور در مناطق راهیان نور است، گفت: کاروان‌های راهیان نور از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جلوگیری از نفوذ دشمن اظهار داشت: یکی از راههای جلوگیری از نفوذ دشمن، حضور در مناطق راهیان نور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ملاقات با یکی از روسای جمهور کشورهای همسایه فرمودند در مقابل استکبار تنها راه دفع شر بیگانگان و تنها راه جلوگیری از نفوذ بیگانگان، ایستادگی و مقاومت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی و مقاومت را دارای الزاماتی دانست و ادامه داد: یکی از این الزامات آمادگی نیروهای مسلح ما است. آمادگی نیروهای مسلح هم راههای گوناگونی دارد مثل برگزاری رزمایش ها، اما یکی از این راهها حضور در کاروان های راهیان نور است.

وی گفت: کاروان های راهیان نور، جوانان ما را نسبت به آینده مقاوم می کند. کاروان های راهیان نور روحیه استقامت و فداکاری را در جوانان و نوجوانان بیشتر خواهد کرد.

کاروان های راهیان نور یکی از راههای مقابله با نفوذ دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برپایی کاروان های راهیان نور را یکی از راههای جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن ما امروز برخورد نظامی و سخت را با جمهوری اسلامی ایران پرهزینه ارزیابی می کند و لذا از طریق نرم و با تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و نفوذ می خواهد به اهداف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خود برسد.

آل هاشم اظهار داشت: راهیان نور اثر مثبتی در جلوگیری از نفوذ دشمن دارد. امسال نیز نسبت به سالهای قبل حضور مردم با شکوه‌تر و پررنگ تر است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از ابتکارات جمهوری اسلامی بوده که اثرات خوبی در روحیه پرسنل نیروهای مسلح و مردم عزیزمان دارد؛ زیرا آنها با مشاهده مناطق عملیاتی با فضای معنوی این مناطق آشنا شده و آنهایی که در آن دوران نبوده اند شاهد فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خواهند بود.

حضور در مناطق عملیاتی از تحریف دفاع مقدس جلوگیری می‌کند

وی گفت: وقتی جوانان و نیروهای مسلح این صحنه ها را می بینند برای دفاع از ایران اسلامی مصمم تر می شوند و نسبت به قبل مقاوم تر خواهند شد. یکی از راههای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، ایجاد کاروان های راهیان نور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند حوادث بزرگ آفت هایی دارد، اظهار داشت: یکی از آفت های حوادث بزرگ فراموشی است. مردم اگر تحت عنوان راهیان نور این مناطق را نبینند و شاهد فداکاری رزمندگان اسلام نباشند به مرور زمان این فداکاری ها به فراموشی سپرده می شود.

وی یکی دیگر از آفت های حوادث بزرگ را تحریف برشمرد و افزود: اگر امروز می بینیم در راهیان نور برادران راوی که در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و یا فرمانده حضور داشته اند، حضور دارند باعث می شود که شائبه تحریف از بین برود.

کد خبر 3582986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha