۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱

در گفتگو با مهر؛

فعالیت های رسانه ملی در مناطق عملیاتی تشریح شد

فعالیت های رسانه ملی در مناطق عملیاتی تشریح شد

خرمشهر - فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما و فرمانده قرارگاه رسانه ای راهیان نور کشور، برنامه های رسانه ملی برای مناطق عملیاتی و پوشش راهیان نور را تشریح کرد.

محمود عاطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر عنوان کرد: با تدارک های دیده شده از سوی همکاران در قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما، توانستیم به در این مدت با پوشش وسیع از حضور پر شور و حماسی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور از شبکه های سراسری، لحظات نابی را ثبت و به خانه های مردم ارسال کنیم.

وی به مهمترین  فعالیت ها و برنامه های اجرا شده اشاره کرد و گفت:  راه اندازی رادیو موضوعی راهیان نور با عنوان رادیو بهاران، اختصاص برنامه های ویژه زنده و تولیدی در تمامی شبکه های رادیویی، پخش ویژه برنامه های زنده تلویزیونی از شبکه های سراسری سیما با بیش از ۱۵ ارتباط زنده با یادمان ها و مناطق عملیاتی که گوشه ای از حضور پرشور مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران را به نمایش می گذارد، بخشی از فعالیت های رسانه ملی در این مدت است.

عاطفی در بخشی دیگر به ویژه برنامه های زنده تلویزیونی که برای نخستین بار در دستور کار قرار گرفتند، اشاره کرد و گفت: شناسنامه تصویری یادمان های دفاع مقدس، بسته ویژه اذان گاهی، موشن گرافیک راهنمای سفر راهیان نور، و مجموعه ۳۰ قسمتی از لحظات ناب و مستند های گزارشی متنوع از ویژه برنامه های زنده تلویزیونی هستند.

وی افزود: ویژه برنامه های زنده که از استودیو بهاران روزانه در حال پخش هستند نیز از ۲۰ اسفندماه سال ۹۴ اغاز و تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۵ ادامه خواهد داشت.

عاطفی به تولید و پخش برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: برای اولین سال برنامه مسابقه محله که ویژه کودکان و نوجوانان است در ۲۲ قسمت در محل یادمان های دفاع مقدس در حال تهیه و تولید است.

فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما و فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: نماهنگ ویژه راهیان نور، جشنواره ملی سرزمین نور دعای ندبه و کمیل از دیگر ویژه برنامه هایی هستند که در حال اجرا هستند.

 

 

کد خبر 3583058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha