۱۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

اکتای براهنی به مهر گفت:

زمان اکران «پل خواب» مشخص نیست/ نگارش فیلمنامه اجتماعی

زمان اکران «پل خواب» مشخص نیست/ نگارش فیلمنامه اجتماعی

اکتای براهنی کارگردان سینما با اشاره به این که زمان اکران «پل خواب» هنوز مشخص نیست، بیان کرد که در حال نگارش یک فیلمنامه اجتماعی است.

اکتای براهنی کارگردان فیلم «پل خواب» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمانی که برای اکران فیلمش در نظر دارد اینگونه گفت: با توجه به اینکه هنوز برای فیلم پخش کننده ای پیدا نکرده ایم، زمان اکران نیز مشخص نیست اما خودم ترجیح می دهم تا «پل خواب» در نوبت اکران عید فطر نمایش داده شود.

وی با اشاره به نسخه ای که برای اکران عمومی آماده می شود، بیان کرد: نسخه «پل خواب» که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اکران شد بدون هیچ حذفی برای اکران عمومی آماده می شود، البته این امکان وجود دارد که تغییرات اندکی در صدای این فیلم داشته باشیم.

این کارگردان جوان ادامه داد: هنوز پروانه نمایش فیلم صادر نشده است، اما به محض صدور پروانه نمایش برای اکران «پل خواب» اقدام می کنیم.

وی با بیان این مطلب که در حال نگارش فیلمنامه جدید خود است، توضیح داد: این فیلمنامه یک اثر اجتماعی است که به زودی نگارش آن به پایان می رسد و بعد از آن برای ساخت درخواست مجوز می کنم.

براهنی در پایان و در پاسخ به این پرسش که این فیلمنامه هم برداشتی از ادبیات جهان خواهد بود، گفت: این فیلمنامه را نمی توان یک اثر اقتباسی از ادبیات دانست اما ناخودآگاه ذهن من در هنگام نگارش فیلمنامه به سمت ادبیات می رود، به همین دلیل این کار نیز جدا از ادبیات جهان نخواهد بود.

«پل خواب» اولین ساخته سینمایی این کارگردان جوان برداشتی آزاد از «جنایات و مکافات» داستایفسکی است و اکبر زنجانپور، ساعد سهیلی، هومن سیدی و آناهیتا افشار بازیگران آن هستند. این فیلم در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

کد خبر 3583622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha