۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

هتک حرمت شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

هتک حرمت شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم برای چندمین بار طی ماه های اخیر، مسجدالاقصی را مورد هتک حرمت قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، شهرک نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به هتک حرمت گسترده خود به مسجدالاقصی ادامه می دهند. بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، راه ورود شهرک نشینان به مسجدالاقصی را هموار کردند.

نیروهای اشغالگر همچنین شب گذشته و بامداد امروز ۹ فلسطینی را در یورش به تعدادی از شهرها و روستاهای کرانه باختری بازداشت کردند. رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی قید احداث را نیز در منطقه جبل المکبر تخریب کرد.

در همین حال تعدادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه به شرق بیت حانون در شمال نوار غزه یورش بردند. بولدوزرهای رژیم اشغالگر ده ها متر به نوار غزه نفوذ کرده و اراضی کشاورزی بیت حانون را مورد تخریب قرار دادند. نیروهای اشغالگر از بیم تونل های مقاومت هر روز به مناطق شرقی نوار غزه یورش برده و اقدام به تخریب اراضی می کنند.

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیستی بامداد دوشنبه به منطقه ا«لعیزریه» در شرق قدس اشغالی یورش بردند که در پی آن دو فلسطینی زخمی شدند. در پی یورش نظامیان اسرائیلی به یک خانه در این منطقه درگیری های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر به وقوع پیوست که نظامیان صهیونیستی در جریان آن از گاز اشک آور، بمب های صوتی و گلوله جنگی استفاده کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که عوامل این جمعیت دو جوان فلسطینی را که با گلوله جنگی مورد اصابت قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل کرده اند و ده ها نفر دیگر نیز در این درگیری ها خمی شده اند.

از سوی دیگر «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی، گسترش این شهرک ها را  تضعیف کننده احتمالات صلح در منطقه دانست.

کد خبر 3583677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha