۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۰۵

شهردار منطقه۴ اعلام کرد:

آماده سازی شمال شرق تهران برای استقبال از مسافران نوروزی

آماده سازی شمال شرق تهران برای استقبال از مسافران نوروزی

شهردار منطقه ۴ گفت: در ایام نوروز برنامه های ویژه ای برای مسافرانی که از بزرگراه شهید بابایی وارد تهران می شوند در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیرعباس بهاری با بیان اینکه در آستانه نوروز ویژه برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است افزود: به منظور استقبال در خور از مسافران نوروزی و فراهم نمودن ساعات خوش برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان، تمهیدات ویژه ای در ورودی بزرگراه شهید بابایی بعد از خروجی آزاد راه پردیس با رویکرد آسمان آبی زمین پاک در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: در این طرح ۱۴ روزه که از ۲۸ اسفند ماه جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال۹۵ ادامه خواهد داشت، مجموعه فرهنگی، تفریحی و خدماتی استقبال از مسافران نوروزی در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع برای مسافران جانمایی شده است تا ضمن پذیرایی و توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی، نیازهای ضروری مسافران در این مکان تفریحی و خدماتی تامین شود.

 بهاری افزود: در این راستا به منظور معرفی مکان های زیارتی، تفریحی و تاریخی شهر تهران، نقشه تهران و ایرانگردی محل های اسکان مسافران در شهر تهران در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

 وی اضافه کرد: در این فضای ۳۵۰۰ متر مربعی ضمن برپایی غرفه های نقاشی کودک، قرآن بخوانید عیدی بگیرید ، پخش موسیقی شاد و سنتی، ایستگاه دایمی ورزش و سلامت شامل ست های ورزشی و میزهای پینگ پنگ از دیگر برنامه های شهرداری منطقه ۴ در نوروز ۹۵ خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به سایر امکانات رفاهی این مکان تفریحی گفت: نصب آلاچیق، ایجاد فضای آبخوری، سرویس های بهداشتی، چکاب پزشکی رایگان و سالن غذا خوری کاملا بهداشتی از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی است.

 وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات علمی، ارایه خدمات آی تی، برپایی نمایشگاه عکس، تعبیه مکان شارژ موبایل و... از دیگر اقداماتی است که در این ایستگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای مسافران پیش بینی شده است.

کد خبر 3585227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha