۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱

رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی عنوان کرد:

نخستین پیروزی بوکسور بجنوردی در رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک

نخستین پیروزی بوکسور بجنوردی در رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک

بجنورد- رئیس هیئت بوکس خراسان شمالی گفت: بوکسور بجنوردی در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک ریو با پیروزی از رینگ خارج شد.

جمشید گریوانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پویا ناوی بوکسور ارزنده بجنوردی که هم اکنون به همراه  تیم ملی در رقابت‌های بین قاره‌ای و انتخابی المپیک ریو حضور دارد در نخستین دیدار خود مقابل حریفش از اقیانوسیه به برتری رسید.

وی اظهار کرد: در روز دوم این رقابت‌ها،   ناوی  در وزن ۵۲ کیلوگرم بر روی رینگ رفت که در راندهای اول و دوم مقابل چارلس فائوما از "جزیره پیتکایرن" (واقع در اقیانوسیه) بازی تماشایی و پایاپایی داشت.

گریوانی افزود: در راند سوم این بوکسور بجنوردی تیم کشورمان بود که توانست رقیب خود را به طور یکطرفه  و با ناک اوت از پای در آورد و مبارزه را به نفع خود به پایان برساند.

وی گفت: امروز نیز  دانا اسماعیل زاده دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم  به مصاف رقیبی از کره جنوبی رفت که متاسفانه مقابل وی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک آسیا واقیانوسیه از پنجم فروردین به مدت یک هفته در شهر کیانان چین برگزار می‌گردد که تیم ملی ایران نیز با هشت بوکسور دراین رقابت‌ها حضور دارد.

کد خبر 3585606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha