۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

افزون بر ۲هزار تن میوه شب عید در خراسان رضوی به فروش رسید

افزون بر ۲هزار تن میوه شب عید در  خراسان رضوی به فروش رسید

مشهد- سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از خریداری ۲ هزار و ۷۸۰ تن پرتقال و سیب در طرح تنظیم بازار در سطح استان خبر داد.

سید حمیدرضا جوادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد:‌ سهمیه میوه ذخیره سازی شده خراسان رضوی در قالب اجرای طرح تنظیم بازار برای تعطیلات نوروزی جاری سه هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و یک هزار و ۵۰۰ تن سیب است.

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود:‌ از ۲۵ اسفند ماه تاکنون حدود یک هزار و ۸۱۵ تن پرتقال و ۹۶۵ تن سیب از سوی مردم خریداری شده است.

وی همچنین با اشاره به داخلی بودن میوه های توزیع شده در سطح استان گفت: تمامی این میوه ها از باغداران داخل استان خریداری شده است.

جوادی به یکسان بودن قیمت میوه در سطح استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه توزیع میوه نسبت به سالهای گذشته کمترین مشکل و تخلف وجود داشته و مردم از کیفیت میوه های توزیع شده رضایت نسبی داشتند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی در خصوص توزیع میوه در طی تعطیلات ابراز کرد: مردم هیچ نگرانی بابت تامین میوه و توزیع در طول تعطیلات نداشته باشند.

مشاورعالی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از سامانه جدیدی در زمینه دریافت و توزیع میوه طرح تنظیم بازار در غرفه های شهرداری مشهد خبر داد و گفت : در این طرح، فروشنده در زمان تحویل میوه با رویت محصول و تایید نهایی، کیفیت آن را در سامانه ثبت می کند بنابراین تحویل و توزیع میوه سالم و باکیفیت در این شیوه قطعی است.

کد خبر 3585874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha