۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶

با حکم استاندار بوشهر صورت گرفت؛

آغاز تغییرات مدیریتی در استان بوشهر/ جابجایی ۳۰ درصد فرمانداران

آغاز تغییرات مدیریتی در استان بوشهر/ جابجایی ۳۰ درصد فرمانداران

بوشهر - در نخستین روزهای سال ۹۵ تغییرات مدیریتی در استان بوشهر آغاز شده و شاهد تغییر چند فرماندار در استان بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، با پایان انتخابات و تعطیلات نوروزی شاهد تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف در استان بوشهر و البته در دیگر استان‌ها خواهیم بود.

تغییرات مدریتی در استان بوشهر با تغییر ۳ نفر از فرمانداران استان بوشهر کلید خورده است و با توجه به اینکه استان بوشهر دارای ۱۰ فرماندار است، در اولین قدم ۳۰ درصد از فرمانداران این استان دچار تغییر شده‌اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری بوشهر، با حکم استاندار بوشهر، عباس جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری بوشهر، عبدالنبی یوسفی به عنوان سرپرست فرمانداری کنگان و سید علی پاک‌نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری گناوه معرفی شدند.

به گزارش مهر، عبدالنبی یوسفی هم‌اکنون فرماندار شهرستان گناوه است و باید مسئولیت فرمانداری شهرستان کنگان در جنوب استان را بر عهده بگیرد و جایگزین عباس جمشیدی می‌شود.

عباس جمشیدی نیز فرماندار شهرستان کنگان است که مسئولیت فرمانداری بوشهر را خواهد گرفت و جایگزین حسن ابراهیمی می شود.

سید علی پاک‌نژاد نیز معاون فرماندار شهرستان دیر است و به عنوان سرپرست فرمانداری گناوه معرفی شده است که جایگزین عبدالنبی یوسفی می‌شود.

صحبت‌هایی نیز مبنی بر تغییر چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعدادی از بخشداران در استان بوشهر به گوش می‌رسد که باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آینده چه تغییرات مدیریتی در استان بوشهر روی می‌دهد.

کد خبر 3586955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha