۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳

رئیس پلیس راه استان بوشهر مطرح کرد:

ترافیک روان در جاده‌های استان بوشهر/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی

ترافیک روان در جاده‌های استان بوشهر/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی

بوشهر - رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به ترافیک روان در سطح استان، از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های سنگین در استان بوشهر برای روز ۱۳ فروردین خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت تردد در استان و کاهش خطرات و حوادث در روز طبیعت برخی محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان اعمال می‌شود.

وی از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در همه محورهای ارتباطی استان و به ویژه مناطق تفریحی خبر داد و اضافه کرد: تردد کامیون، تریلر و کمپرسی نیز در روز ۱۳ فروردین‌ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: برخی از افراد در روز طبیعت اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌کنند که این موضوع نیز ممنوع است و رانندگان باید توجه ویژه‌ای به این نکات داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک روان در محورهای ارتباطی استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسافران نوروزی که به استان بوشهر سفر کرده بودند به استان‌های خود برگشته‌اند و مشکلی برای تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر وجود ندارد.

پاپری با اشاره به تصادف روز گذشته در شهرستان دشتستان استان بوشهر، گفت: بر اثر برخورد دو خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ در جاده فرعی تنگ ارم دشتستان پنج نفر جان باختند و سه نفر نیز به‌شدت زخمی شده و راهی بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف به سبب بی احتیاطی در این محور روی داد افزود: سرنشینان این دو خودرو بومی منطقه بودند و با جاده تنگ ارم و رودفاریاب آشنایی کامل داشتند ولی به سبب بی‌احتیاطی رانندگان، دو خودرو رو در رو با هم بشدت برخورد کردند.

کد خبر 3587605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha