۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران خبرداد:

افزایش چشمگیر آمار بازدید از موزه ها و باغ موزه ها

افزایش چشمگیر آمار بازدید از موزه ها و باغ موزه ها

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: آمار بازدید از موزه ها و باغ موزه ها نسبت به ۴ سال گذشته دگرگون شده و با افزایش چشم گیری مواجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمود اقدم جانشین ستاد گردشگری شهر تهران با اشاره به استقبال گسترده گردشگران از مراکز تفریحی تهران، بیشترین استقبال را از تور سه برج عنوان کرد و گفت: بالاترین میزان استقبال گردشگران در تهران مربوط به سه برج آزادی، میلاد و طغرل بوده است که در این میان برج میلاد بازدید کننده بیشتری را به خود اختصاص داده است.

اقدم اظهار کرد: از دیگر مراکز تفریحی که بیشترین بازدید کننده را داشته اند می توان به پارک ژوراسیک اشاره کرد و این در حالی است که دیگر مقاصد گردشگری همانند بوستان پرندگان، دریاچه شهدای خلیج فارس و باغ موزه قصر نیز با استقبال خوب گردشگران مواجه شد.

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران تصریح کرد: آمار گردشگری درتعطیلات نوروز امسال با سال های گذشته جهش معنا داری را نشان می دهد و گواه آن است که توانسته ایم به اهداف تعیین شده نزدیک شویم.

وی افزود: امسال نه تنها گردشگران شهرهای دیگر از نقاط دیدنی شهر تهران بازدید کرده اند بلکه شهروندان تهرانی هم از مراکز تفریحی و فرهنگی تهران بهره برده اند.

اقدم خاطر نشان کرد: از مدتها پیش برای افزایش گردشگر در تهران برنامه ریزی صورت گرفته بود و با اطلاع رسانی، تبلیغات و توزیع نقشه و کارت های تهران بر آن شدیم تا نقاط دیدنی شهر را به گردشگران شناسانده و آنها را به بازدید از این مراکز ترغیب کنیم.

به گفته جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران برای جذب گردشگر از پتانسیل اداره کل روابط عمومی شهر داری تهران، مرکز فن آوری اطلاعات و سراهای مجله کمک گرفته شد تا اطلاع رسانی درست و دقیق صورت بگیرد به طوری که همکاری همه زیر مجموعه های شهرداری تهران سبب شد تا عملکرد کلی گردشگری تهران مبین تحقق اهداف پیش بینی شده باشد.

کد خبر 3587675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha