۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴

نتانیاهو:

برخی از کشورهای عربی درک می‌کنند که ما متحد آنها هستیم

برخی از کشورهای عربی درک می‌کنند که ما متحد آنها هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور یونان اظهار داشت: برخی از کشورهای عربی در حال درک این مسأله هستند که ما متحد آنها برای مقابله با گسترش نفوذ ایران و داعش هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «پروکوپیس پاولوپولو» رئیس جمهور یونان در قدس اشغالی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار در خصوص روابط این رژیم با برخی از کشورهای مرتجع عربی تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی در حال درک کردن این نکته هستند که اسرائیل(رژیم اشغالگر قدس) دشمن آن ها نیست.

وی در ادامه سخنان خود در همین زمینه افزود: این کشورها همچنین در حال درک این مسأله هستند که ما متحد آنها برای مقابله با گسترش نفوذ ایران و داعش هستیم.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنان خود بدون توجه به دست داشتن رژیمش در بی ثباتی منطقه گفت: اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در ایجاد ثبات در منطقه نقش ایفا می کند و می تواند مانع از مهاجرت پناهندگان به اروپا شود.

گفتنی است پیش از این نیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نرمش رژیم های مرتجع در قبال تل آویو و نزدیک شدن آنها به این رژیم تمجید کرده بود. این اظهارات نتانیاهو در شرایطی صورت می گیرد که برخی از کشورهای مرتجع عرب مانند عربستان در صدد عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند.

کد خبر 3587832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha