۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵

امام جمعه عسلویه:

راه درست فقط مسیر مشخص‌شده توسط رهبری است/ اکثریت همیشه برحق نیست

راه درست فقط مسیر مشخص‌شده توسط رهبری است/ اکثریت همیشه برحق نیست

بوشهر - امام جمعه عسلویه با بیان اینکه راه درست فقط مسیر مشخص‌شده توسط رهبری است، گفت: همیشه اکثریت بر حق نیست؛ مگر بنی صدر رای چند میلیونی نداشت پس چرا عزل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی و سیره نبوی اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) ویژگی‌هایی داشت که باید آنها را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار با مداحان بیان کرد: این روزها می‌بینیم برخی دشمنان خائن داخلی چه به روز رهبری آورده‌اند؛ این افراد خجالت بکشند و ننگ بر چنین افرادی اگر امام زمان هم بیاید این افراد از او تبعیت نمی‌کنند.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز طلحه‌ها و زبیرها سر بر آورده‌اند، این افراد دنبال سیاه نمایی هستند، خودشان رئیس این کشور بوده‌اند و الان هم رئیس هستند؛ مردم باید مواظب باشند در گروه طلحه و زبیر قرار نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید زیر پرچم علی زمان باشند، ادامه داد: ما از اینکه بعضی از ریل انقلاب خارج شوند خوشحال نیستیم؛ عده‌ای دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند و خودشان را دلسوز امام و راه امام می‌دانند.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: اینها در فضای مجازی دارند تبلیغ می‌کنند که شعار مرگ بر آمریکا و موشک بالستیک به کاخ سفید نرفت و سفره هفت سین به کاخ سفید رفت؛ این کارهای عوام فریبانه آنها هم به شعار مرگ بر آمریکا بوده است.

وی افزود: همین قدرت موشکی ایران است که ایران اسلامی در جهان نا امن از امنیت کامل برخوردار است و دشمن عقب نشینی کرده است.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در جمع مداحان فرمودند که بعضی می گویند دنیای فردا دنیای مذاکره است نه دنیای موشک؛ اگر این حرف از روی نا آگاهی باشد که نا آگاهند و اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

وی گفت: رهبر ما تاکید دارند که هم دنیای مذاکره است و هم دنیای موشک؛ واضح‌تر از این نمی شود حرف زد، مقام معظم رهبری فرمودند که آزمایش‌های موشکی سپاه هم افتخار ایرانی‌ها هست و هم باعث خوشحالی ملت‌های آزادی‌خواهی می شود که دلشان از آمریکا خون است.

هاشمی‌نژاد افزود: اگر محب صادق رهبری و ولایت هستیم، دنبال عده‌ای دنیا طلب ثروتمند و پست و مقام طلب نمی‌رویم. همیشه اکثریت بر حق نیست مگر بنی صدر رای چند میلیونی نداشت پس چرا عزل شد.

وی با اشاره به اینکه مصالح نظام و ملت مهم است اظهار کرد: یک راه درست است و آن راه رهبری است؛ ملت ما خوب می‌فهمد و راه را می‌دانند ولی عده‌ای با فریبکاری و جذابیت داشته باشن می‌خواهند مردم را دنبال خود بکشانند که ما باید مواظب باشیم شاخص تنها رهبری است.

کد خبر 3588019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha