۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷

با حضور ۶۰ راس اسب؛

هفته دوم کورس اسب سواری به میزبانی «یکه سعود» آغاز شد

هفته دوم کورس اسب سواری به میزبانی «یکه سعود» آغاز شد

بجنورد- رئیس هیئت سوارکاری خراسان شمالی از آغاز مسابقات هفته دوم کورس اسب سواری جام جمهوری اسلامی به میزبانی یکه سعود در منطقه راز و جرگلان این استان خبرداد.

علی مبارکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دومین هفته کورس بهاره شهرستان راز و جرگلان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در پیست جرگلان واقع در روستای یکه سعود آغاز شده که این رقابت ها در ۱۰ کورس پیگیری خواهد شد.

علی مبارکی اظهار کرد: هفته سوم این مسابقات در ۹ اردیبهشت ماه به مناسبت روز شوراها و مرحله نهایی آن اواخر فصل بهار در پیست یکه سعود برگزار می شود.

مبارکی تصریح کرد:  به دلیل اهمیت منطقه راز و جرگلان در خصوص سوارکاری، ضرورت انتصاب سرپرست هیئت سوار کاری در این شهرستان احساس می شد که در این راستا علیرضا منصوریان به این سمت منصوب شد.

به گفته وی هم اکنون در شهرستان مرزی راز و جرگلان بیش از یک هزار راس اسب اصیل ترکمن نگهداری می شود که این امر اهمیت این منطقه را در زمینه سوارکاری دوچندان می کند.

مبارکی اظهار امیدواری کرد که با تعاملات و همکاری بیشتر هیئت سوارکاری استان با هیئت شهرستان، در آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در این منطقه باشیم.

کد خبر 3590013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha