۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

با تداوم برودت و سرما؛

تعطیلی مدارس اردبیل به سری بعدازظهر کشید

تعطیلی مدارس اردبیل به سری بعدازظهر کشید

اردبیل – با تداوم برودت و سرما تعطیلی مدارس استان اردبیل به سری بعدازظهر نیز کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش باران و برف از روز یکشنبه در اغلب مناطق استان سرما و برودت هوا در اغلب شهرهای این استان حاکم شده است.

بطوریکه بر اساس اعلام هواشناسی استان در برخی شهرهای مرکزی و جنوبی استان بیش از ۲۰ سانتی‌متر برف باریده و دمای هوا نیز تا ۱۰ درجه کاهش یافته است.

برودت و تداوم بارش که زندگی روزمره شهروندان اردبیلی را آن هم در نیمه دوم فرودین ماه مختل ساخته در اولین شب خود موجب اعلام تعطیلی مدارس شد.

بطوریکه آموزش‌وپرورش استان با اطلاعیه از تعطیلی مدارس هفت شهر استان خبر داد که اغلب در مناطق مرکزی و جنوبی استان واقع شده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس در سری بعدازظهر نیز تأکید کرد: با توجه به افت محسوس دما تعطیلی سری بعدازظهر نیز در چند شهر تصمیم‌گیری شد.

احمد ناصری در این خصوص گفت: در روز دوشنبه سری بعدازظهر در اردبیل، پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول، در سرعین و مشگین شهر کلیه مقاطع تحصیلی و در هیر پیش‌دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف تعطیل است.

وی افزود: تعطیلی مدارس با بررسی شرایط جوی اعلام می شود و در صورتی که صبح فردا نیز مدارس تعطیل باشد اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس با افزایش برودت هوا در حالی اعلام می‌شود که به پیش‌بینی هواشناسی استان برودت هوا تا پایان روز سه‌شنبه نیز در استان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 3590113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha