۱۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

فرمانده انتظامی بندرترکمن:

۴ خرده فروش مواد مخدر در بندرترکمن دستگیر شدند

۴ خرده فروش مواد مخدر در بندرترکمن دستگیر شدند

بندرترکمن- فرمانده انتظامی شهرستان ترکمن از اجرای طرح پاکسازی نقاط پرخطر و دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین پهلوان دلیر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای طرح عملیات مبارزه با عوامل توزیع مواد مخدر، موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی افزود: در راستای درخواست ها و دغدغه های شهروندان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان پر خطر، با بسیج نیروها و امکانات پلیس مبارزه با موادمخدر، ماموران اقدام به جمع آوری معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر کردند.

او به جمع آوری ۱۹ معتاد متهاجر اشاره کرد و گفت: تعدادی از معتادان برای بازپروری تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند. در بازرسی های انجام شده از محل اختفا و پاتوق های معتادان، مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی و سنتی نیز کشف شد.

سرهنگ پهلوان دلیر اعتیاد را ریشه اصلی جرایم خرد دانست و گفت: ترد معتادان از خانه و کاشانه، محل کار و ... زمینه ای برای گرایش افزاد به سمت ارتکاب جرم و بزه در جامعه است و باید تمامی اطرافیان و نزدیکان فرد معتاد نسبت به پیشگیری و درمان فرد آسیب دیده اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن در پایان از توقیف ۴۰ موتورسیکلت خبر داد و گفت: موتورسیکلت های توقیفی پس از صورتجلسه به پارکینگ منتقل شدند.

کد خبر 3592244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha