۶ مرداد ۱۳۸۵، ۱۵:۳۱

نماينده حزب الله لبنان در تهران پيش از خطبه هاي جمعه مشهد:

هدف اصلي رژيم صهيونيستي ايجاد جنگ داخلي در لبنان است

علاقه مردم لبنان به حزب الله و به خصوص سيد حسن نصرالله افزايش يافته و در مقابل ترس و تفرقه در ميان صهيونيست ها بيشتر شده است.

به گزارش خبرنگار "مهر" در مشهد، عبدالله صفي الدين نماينده حزب الله لبنان در ايران در سخنراني قبل از خطبه هاي مشهد در جوار بارگاه ملكوتي حضرت رضا (ع) با بيان مطلب فوق افزود : مقاومت و پايداري حزب الله لبنان سبب شده تا صهيونيست ها چاره خود را در فرار و خودكشي ببينند و اين اثر ضربات قهرمانانه رزمندگان حزب الله است.

صفي الدين گفت : امروز دشمنان در لبنان با تمام قواي نظامي خود سعي دارند به زيربناهاي حزب الله ضربه وارد كنند.

وي نتيجه اقدامات حزب الله را تخليه سرزمينهاي اشغالي و فرار مردم اين مناطق به اراضي داخلي صهيونيستي دانست و افزود: 5/1 ميليون نفر از ساكنان شهرهاي رژيم غاصب صهيونيسم شهرهاي خود را رها كرده اند و به مناطق مركزي و داخلي رفته اند.

نماينده حزب الله هدف اصلي رژيم صهيونيستي را ايجاد جنگ داخلي در لبنان دانست و افزود : علاقه مردم لبنان به حزب الله و بخصوص سيد حسن نصرالله افزايش يافته و در مقابل ترس و تفرقه در ميان صهيونيست ها بيشتر شده است چون آنها به دنيا وابستگي دارند و ما به آخرت فكر مي كنيم و آرزوي ما شهادت است. اسرائيلي ها سعي مي كنند نبرد زميني را آغاز كنند و سپس از طريق مذاكره موضوع را به نفع خود به پايان برسانند.

صفي الدين همچنين از كشته و زخمي شدن 60 نفر از صهيونيست ها خبر داد و تصريح كرد : در دو هفته اخير 60 نفر از صهيونيست ها كشته و زخمي شده اند و در حالي كه از نيروهاي حزب الله تنها 3 نفر به شهادت رسيده اند.

نماينده حزب الله در پايان عنوان كرد : ما مانند ايراني ها براي پيروزي مقاومت خواهيم كرد تا مانند پروژه الهي امام خميني (ره) پيروز شود ما در اين نبرد با دشمنان به پيش خواهيم رفت و شهرهاي حيفا و ديگر شهرها را بمباران خواهيم كرد و به بمباران ادامه مي دهيم تا سرزمين خود را پس بگيريم و من به شما اطمينان مي دهم برادران حزب الله از اسلحه اي بنام تصميم و اراده استفاده مي نمايند و از اين مقاومت است نخواهند كشيد.

کد خبر 359260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha