۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۱

همزمان با صعود ۲۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز؛

افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در سرپلذهاب برگزار می شود

افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در سرپلذهاب برگزار می شود

کرمانشاه- فرمانده ناحیه شهرستان سرپلذهاب گفت: برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز به عنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به درپیش بودن سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در اردیبهشت ماه، افزود: صعود به ارتفاعات بازی دراز از شاخص ترین برنامه هایی است که به همین مناسبت و همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه از ساعت ۷ صبح روز ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور بسیجیان سراسر کشور، کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در روز نهم اردیبهشت ماه نیز برنامه هایی به همین مناسبت در نظر گرفته شده است.

قنبری خاطر نشان کرد: برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز همانند سال گذشته به عنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در نظر گرفته شده که به همین دلیل پیش بینی می شود مهمانانی از سراسر استان های کشور در سرپلذهاب حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از درنظرگرفتن ویژه برنامه هایی برای کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: صعود ۲۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز با رمز «یا زهرا (س)» انجام خواهد شد.

قنبری از تشکیل کارگروه هایی شامل اسکان، اطلاع رسانی، پشتیبانی، ترابری، بهداشت و درمان و ... برای خدمات رسانی مطلوب به مردم خبر داد و گفت: حضور راویان دفاع مقدس و سخنرانان و مداحان کشوری از ویژه برنامه هایی است که برای روز صعود به ارتفاعات بازی دراز در نظر  گرفته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور گسترده در مراسم سالروز عملیات بازی دراز طی سال های اخیر نشان از علاقه ملت ایران به فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاقی با شهدای عملیات بازی دراز است.

کد خبر 3593554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha