۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۸:۳۶

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

بهره برداری از ۱۷۰ واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی آغاز می شود

بهره برداری از ۱۷۰ واحد مسکن روستایی در خراسان شمالی آغاز می شود

بجنورد - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۷۰ واحد مسکن روستایی در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) و افتتاح حساب ۱۰۰امام، وظیفه اصلی این نهاد تامین مسکن برای محرومین و اقشار کم درآمد جامعه تعیین و هزینه‌های مرتبط از محل حساب ۱۰۰ و نیز درآمدهای حاصل از فعالیت‌های این نهاد تامین می‌شود.

وی گفت: از این جهت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی امسال در دهه حساب ۱۰۰ و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افتتاح واحدهای مسکونی روستایی و طرح‌های هادی را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدی افزود: در این دهه ۱۷۰واحد مسکن روستایی و شش طرح هادی در روستاهای خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: طرح هادی در روستاهای ینگه قلعه کسبایر، باغان، باغشجرد، عشق آباد، جعفرآباد سفلی و پیشی دره در استان اجرا می‌شود.

محمدی گفت: واحدهای مسکونی نیز در روستاهای شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج و جاجرم افتتاح می‌شود.

به گفته محمدی برای اجرای این پروژه‌ها در استان ۵۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۹۳۰ خانوار نیز در روستاها از آن بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه بزرگداشت حساب ۱۰۰ امام(ره) افزود: دیدار با ائمه جمعه و مسئولین ارشد شهرستانی، اهدای خون توسط کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حضور در نماز جمعه و ... از جمله برنامه‌های این دهه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: برپایی تور عکاسی با حضور عکاسان رسانه‌های استان به روستای کرف جاجرم و روئین اسفراین، پخش مستند بنیاد مسکن خراسان شمالی از سیمای استانی و برگزاری جلسه مصاحبه مطبوعاتی با حضور خبرنگاران استان از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دهه گرامیداشت حساب ۱۰۰ است.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۱ لغایت ۳۱ فرودین ماه دهه بزرگداشت حساب ۱۰۰ امام(ره) نامگذاری شده است.

کد خبر 3594457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha