۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد؛

برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۷ مسجد شهرستان پلدختر

برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۷ مسجد شهرستان پلدختر

پلدختر - رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: ۳۷ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی صیادی ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: ۳۰ مسجد در روستا و هفت مسجد در شهر پلدختر و معمولان مراسم اعتکاف را برگزار می کنند.

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف رجبیه در ۳۷ مسجد شهرستان پلدختر گفت: امسال مساجد امام حسین (ع)، امام علی(ع)، امیرا لمومنین(ع) و صاحب الزمان (عج) برای مراسم معنوی اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده و تنها مسجد جامع شهر پلدختر برای اعتکاف برادران و دو مسجد دیگر در شهر معمولان برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی از آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه در مساجد این شهرستان خبر داد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی از امروز ۲۲ فروردین ماه جاری می توانند با مراجعه حضوری به مساجد منطقه خود در این مراسم شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: اعتکاف دانشجویی امسال همانند سال گذشته در مسجد امام حسین (ع) شهر پلدختر برگزار می شود.

حجت الاسلام صیادی افزود: پیش بینی می شود امسال هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه شرکت کنند.

وی با بیان این که  ۷۰۰ نفر در مراسم پر شور و معنوی اعتکاف رجبیه سال گذشته در شهرستان شرکت داشتند تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته ۳۰ درصد تعداد معتکفان امسال نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: ۸۰ درصد شرکت کنندگان اعتکاف شهرستان پلدختر در سال گذشته را جوانان تشکیل دادند که این امر نشان از تاثیر مثبت برنامه های فرهنگی و قرآنی دارد.

حجت الاسلام صیادی تصریح کرد: سال گذشته معتکفان در برنامه های مختلفی مانند «قرآن در زلال اعتکاف» و «اصلاح قرائت نماز» شرکت کردند و برنامه های امسال دعا، نماز جماعت، سخنرانی، تلاوت قرآن، قرآن در زلال اعتکاف و تفسیر نهج البلاغه است.

کد خبر 3595144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha