۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۰۷

اوباما: رسیدگی به پرونده ایمیل های «هیلاری کلینتون» سیاسی نیست

اوباما: رسیدگی به پرونده ایمیل های «هیلاری کلینتون» سیاسی نیست

رئیس جمهوری آمریکا ضمن سیاسی ندانستن رسیدگی به پرونده ایمیل های «هیلاری کلینتون» از عملکرد خود در مبارزه با تروریسم دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز تاکید کرد که هیچ انگیزه سیاسی پشت پرده رسیدگی به پرونده ایمیل های «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه سابق آمریکا وجود ندارد.

«اوباما» گفت: اطمینان می دهم که هیچ انگیزه سیاسی در رسیدگی وزارت دادگستری یا «اف بی آی»، پشت پرده رسیدگی به این پرونده و هیچ پرونده دیگری وجود ندارد.

وی افزود: هیچ کس فراتر از قانون نیست. چند بار باید این را بگویم؟

این سخنان «اوباما» کمتر از سه ماه پس از آن مطرح می شود که «جاش ارنست»، سخنگوی کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری از احتمال اعلام جرم علیه کلینتون خبر داده بود.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از نقش «هیلاری کلینتون» در پست وزارت خارجه آمریکا بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ گفت که هنوز هم فکر نمی کند که ایمیل های دریافتی و یا ارسال شده توسط کلینتون مورد نقض امنیت ملی باشد.

«اوباما» همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن دفاع از عملکرد خود در جنگ علیه داعش گفت: مهمترین وظیفه من حراست از مردم آمریکا است.

 وی همچنین اظهار کرد: در مورد حملات تروریستی، همیشه معتقد بوده ام که هدف تروریست ها ایجاد ترس و وحشت در جهت تغییر جوامع به آن سبکی است که مورد پسند آنهاست و آن چیزی که من سعی کرده ام به آنها بگویم این است که شما نمی توانید ما را عوض کنید.

 

کد خبر 3595290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha