۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

فرماندار دشتی خبر داد:

اجرای ۲۰ کیلومتر از پروژه تعریض محور ناصری- شنبه

اجرای ۲۰ کیلومتر از پروژه تعریض محور ناصری- شنبه

دشتی- فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر از ۳۰ کیلومتر پروژه تعریض محور ناصری- شنبه ۱۰ کیلومتر افتتاح و ۱۰ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در بازدید از اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی از تلاش های صورت گرفته حوزه راهداری در سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: در دوسال اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته و عنایت استاندار بوشهر و تلاش‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تحول خوبی در حوزه راهداری شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا هم اکنون پروژه های خوبی از جمله تعریض محور ناصری- شنبه، خورموج- کنگان، پلیس راه –عربی، دولت آباد- زیارت و خورموج –لاور شرقی در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها شاهد کاهش تصادفات جاده ای خواهیم بود.

مهرجو تصریح کرد: در سال گذشته ۱۹ کیلومتر از نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان رفع شد که همین عامل باعث کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تلاش داریم با تزریق اعتبارات لازم در روند پروژه‌ها تسریع شود و پروژه‌های در دست اجرا نیز در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

مهرجو تعریض محور ناصری- شنبه را یکی از نقاط حادثه خیز جاده‌ای عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۰ کیلومتر از این پروژه افتتاح و ۱۰ کیلومتر نیز در دست اجرا است که امیدواریم در اسرع وقت مابقی پروژه نیز به بهره برداری برسد.

کد خبر 3595415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha