۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰

مدیرکل پست استان مرکزی:

طرح«پست لجستیک» در استان‌مرکزی اجرایی می‌شود

طرح«پست لجستیک» در استان‌مرکزی اجرایی می‌شود

اراک- مدیرکل پست استان مرکزی از اجرای طرح «پست لجستیک» با هدف خدمات رسانی بهتر به بخش صنعت و تولید استان، در زمینه خدمات انباری، حمل و نقل و توزیع انبوه محصولات شرکت ها به مشتریان خبر داد.

محمدعلی چراغی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اداره کل پست استان مرکزی در کنار پیگیری پروژه های قدیمی، طرح های جدیدی را در دست اجرا دارد، افزود: پست لجستیک، خدمات الکترونیک پست، کارت پستال الکترونیک و سرویس تلفن ۱۹۳، از جمله طرح هایی هستند که اجرای آنها طی سال جاری در دستور کار است.

وی افزود: طرح پست لجستیک با هدف خدمات رسانی بهتر به بخش صنعت و تولید در زمینه خدمات انباری، حمل و نقل و توزیع انبوه محصولات شرکت ها میان مشتریان طراحی شده است.

اجرای طرح ملی یکسان سازی نشانی پستی در استان مرکزی

مدیرکل پست استان مرکزی همچنین از اجرای طرح ملی موسوم به «جی نف» برای یکسان سازی نشانی پستی تمام شهروندان در استان مرکزی خبر داد.

چراغی بیان داشت: در این طرح با هوشمند و استاندارد شدن نشانی های پستی، بانک اطلاعات ارسال مراسلات تشکیل می شود که در کاهش زمان جابجایی و تسهیل امور پستی موثر است.

وی اظهار داشت: جمع آوری اطلاعات برای اجرای طرح ملی «جی نف» در استان مرکزی از سال گذشته آغاز شده و اداره کل پست برای تکمیل و بهره مندی شهروندان از این طرح در سال جاری تلاش دوچندانی را ادامه خواهد داد.

مدیرکل پست استان مرکزی با بیان اینکه شرکت پست همگام با پیشرفت های صنعت پست به سمت تکنولوژی جدید پیش می رود، اظهار داشت: این اداره کل با تبعیت از سیاست های شرکت پست در ارائه خدمات بهتر به شهروندان و استفاده از تکنولوژی روز، اجرای سرویس ها و طرح های نوین را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

چراغی ادامه داد: گسترش پست نیاز به فرهنگ سازی دارد و تلاش می کنیم بستر مناسب برای رشد این فرهنگ ایجاد شود تا بتوانیم سال جاری را با افتخار در زمینه ارائه خدمات بهتر پستی و متنوع به شهروندان سپری کنیم.

وی در مورد کارت پستال الکترونیکی هم گفت: در زمینه طرح کارت پستال الکترونیک مشتریان می توانند برای مناسبت های مختلف، کارت پستال الکترونیک را در سایت پست سفارش دهند.

چراغی اظهار داشت: با استفاده از این روش علاوه بر کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان، دسترسی به متنوع ترین و جدیدترین کارت های اینترنتی نیز امکان پذیر است و می توان برای دیگران هم از طریق پست الکترونیک فرستاد.

فعال شدن سرویس تلفنی ۱۹۳ برای ارائه اطلاعات پستی

مدیرکل پست استان مرکزی به پروژه سرویس تلفنی ۱۹۳ با خدمات جدید اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این سرویس، به مشتریان خدمات شبانه روزی ارائه می شود که در این سرویس، با توجه به نیاز جامعه، سرعت، دقت و اطمینان لحاظ شده است و درخواست های موردنیاز با استفاده از این سرویس به راحتی قابل انجام است.

چراغی در زمینه سرویس جدید دیگری با عنوان سرویس تی.ال.اس یا تعیین زمان توزیع گفت: این طرح برای مشتریانی مورد استفاده قرار می گیرد که در ساعات اداری در محل کار هستند و امکان تحویل مرسوله در منزل وجود ندارد بنابراین از طریق این طرح می توان مرسوله پستی را با تعیین زمان مورد نظر از سوی فرستنده، پس از وقت اداری از ساعت ۱۴ تا ۲۲ به گیرنده تحویل داد.

وی نصب صندوق های پستی هوشمند را از دیگر برنامه های سال جاری اداره کل پست استان مرکزی عنوان کرد و افزود: صندوق های پستی هوشمند مقابل دفاتر اصلی پست نصب خواهد شد و مردم می توانند برای پرداخت هزینه قبوض از این صندوق های هوشمند استفاده کنند.

چراغی اجرای طرح سرویس پست مستقیم با هدف ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده از طریق بهره مندی از بانک اطلاعات، کدپستی و آدرس هایی که به صورت دسته بندی در اختیار پست است، خرید و فروش اینترنتی پست برای خرید محصولات خارجی با مبلغ ریالی از طریق سایت سرویس سی.او.دی و اجرای طرح تمبر فلزی را از دیگر طرح های سال جاری اداره کل پست استان مرکزی برشمرد.

کد خبر 3595597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha