۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۲۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

فعالیت‌های قرآنی در مدارس زنجان توسعه یابد

فعالیت‌های قرآنی در مدارس زنجان توسعه یابد

زنجان-مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان بر افزایش فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان زنجان تأکید کرد و گفت: نباید این آموزش‌ها تنها به برگزاری سالیانه یک مسابقه خلاصه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمجیدی ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز افزود: انس با قرآن راه نجات انسان‌ها است.

وی اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیت‌های قرآنی در آموزش‌وپرورش را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان، به توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس استان زنجان اشاره کرد و گفت: نباید این آموزش‌ها تنها به برگزاری سالیانه یک مسابقه خلاصه شود بلکه باید معلمان برای این حوزه تربیت شوند.

تمجیدی استقبال دانش‌آموزان زنجان را از برنامه‌های قرآنی را بسیار عالی عنوان کرد گفت: مربیان و مدیران نیز در مدارس رویکرد اجرای برنامه‌های قرآنی با بهره‌گیری از توانمندی دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان بابیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: نسخه‌های زیادی برای هدایت زندگی انسان‌ها پیشنهادشده که برترین و کامل‌ترین نسخه هدایت انسان‌ها قرآن است.

تمجیدی بابیان اینکه  توجه به قرآن باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می‌شود، بنابراین فعالیت‌های قرآنی بیش از بیش تقویت شود، افزود: امروز ما به‌شدت به توسعه قرآن در جامعه نیاز داریم  و درمان ناهنجاری‌ها و مشکلات در دنیای کنونی تنها از طریق تمسک به قرآن امکان‌پذیر است.

کد خبر 3595934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha