۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴

فرماندار دشتی مطرح کرد:

رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های دشتی/ تعریض محور بادوله- کاکی

رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های دشتی/ تعریض محور بادوله- کاکی

دشتی- فرماندار دشتی گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان دشتی یکی از اولویت‌های ما است که سال گذشته چند پروژه اجرا شد و امسال نیز چند طرح مهم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بادوله ضمن تسیلت سالروز شهادت امام هادی(ع) و تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضرورت دارد همه دستگاههای اجرایی در این راستا حرکت کنند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد را مهمترین مشکل کشور عنوان کرد و افزود: مردم نیز در کنار مسئولان باید کمک کنند تا ایده اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود که اگر این امر مهم تحقق یابد شاهد رفع بیکاری و رکود و خیلی مشکلات دیگر خواهیم بود.

مهرجو با تقدیر از تلاش‌های شهردار بادوله ادامه داد: در سال جاری نیاز است توجه ویژه‌ای به عمران شهری و زیرساخت‌های بادوله صورت گیرد.

وی تصریح کرد: سال گذشته با عنایت دولت و توجه استاندار بوشهر، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای عمران شهری بادوله از محل اعتبارات استانی اختصاص داده شد.

مهرجو اضافه کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال گذشته چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری بادوله اختصاص داده شد و پروژه های خوبی در این راستا انجام شد.

وی احداث زمین چمن، بوستان شهری، آسفالت کوچه و معابر و رفیوژ بلوار اصلی شهر را از مهمترین پروژه ها عنوان کرد.

مهرجو بهبود وضعیت آبرسانی به شهر بادوله را یکی از اولویت های سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: در سال ۹۴ با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث مجتمع بادوله اختصاص داده شد که به‌زودی این پروژه وارد مدار می‌شود و مشکل آب بادوله و ۱۰ روستای دیگر مرتفع خواهد شد.

فرماندار دشتی گفت: تعریض محور بادوله- کاکی به طول پنج کیلومتر از پروژه های مهم و یکی از نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهرستان بود که در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و رفیوژ وسط آن در شهر بادوله نیز توسط شهرداری انجام گرفت.

شهردار بادوله نیز مشکل آب شرب بادوله و افت فشار در برخی از محله‌ها را از مهم‌ترین موضوعات عنوان کرد.

عبدالله آسیایی افزود: در حال حاضر رفیوژ وسط انجام شده که نیاز به روشنایی دارد که امیدواریم در اعتبارات امسال برای این مهم تامین اعتبار شود.

کد خبر 3596215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha