۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه خبر داد:

۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان کرمانشاهی ساخته می‌شود

۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان کرمانشاهی ساخته می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک عاطفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری، اظهار داشت: هم اکنون ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در استان کرمانشاه در دست انجام بوده که اعتبارات آن از محل سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است.

وی افزود: از این تعداد ۲۰۰ واحد در شهر کرمانشاه و از این تعداد نیز ۸۰ واحد آن در شهرک معلم با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی و ۱۲۰ واحد آن در شهرک سجادیه با پیشرفت ۵۴ درصدی در حال احداث است.

عاطفی نحوه واگذاری این مساکن را بر اساس دستور العمل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: این واحدها بدون هیچ گونه سودی به افراد واگذار می شود و تنها هزینه های تمام شده اخذ خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: هم چنین از تعداد واحدهای در حال ساخت ۵۰ واحد در شهرستان سرپل ذهاب، ۹۶ واحد هرسین و ۵۴ واحد در جوانرود قرار دارد.

عاطفی ادامه داد: ۵۰ واحد در حال ساخت دیگر نیز در شهرستان سرپلذهاب است که ۳۰ واحد آن واگذار شده و ۲۰ واحد آن در حال تکمیل است و به شهرستان قصرشیرین انتقال داده می شود.

ساخت هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی برای محرومان در استان

وی ادامه داد: هم چنین یک پروژه ۹۶ واحدی در شهرستان هرسین نیز در دست احداث است که از پیشرفت ۵۵ درصدی برخوردار است، ضمن اینکه  ۵۴ واحد از مساکن فوق نیز در شهرستان جوانرود در دست ساخت بوده که از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در مجموع تاکنون یک هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی برای محرومان در استان و در مساحت های ۶۰ متری ساخته شده است.

عاطفی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سهمیه استان در زمینه ساخت مسکن مهر نیز پنج هزار و ۵۴۹ واحد است که تاکنون ۳۴۰۰ واحد آن تکمیل و تحویل شده و در مجموع از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است.

وی به اجرای طرح هادی نیز در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه چند درصد از میانگین کشوری عقب هستیم و سال گذشته ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستایی در استان در نظر گرفته شد که ۵۰ درصد آن معادل ۱۱ میلیارد تومان تخصیص و هزینه شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مقاوم سازی منازل روستایی در استان که به دنبال بارندگی های اخیر خسارات زیادی دیدند بسیار مورد تاکید است.

کد خبر 3597607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha