۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۰۳

تظاهرات در شهرهای مختلف عراق در حمایت از نمایندگان تحصن کننده

تظاهرات در شهرهای مختلف عراق در حمایت از نمایندگان تحصن کننده

ده ها نفر از مردم عراق با برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف عراق حمایت خود از تحصن نمایندگان در پارلمان اعلام کردند و کناره گیری رؤسای سه گانه را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، ده ها نفر از مردم در مرکز الدیوانیه برای تایید تحصن نمایندگان پارلمان عراق راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش مردم در این راهپیمایی از نمایندگان خواستند که پایداری کنند. همچنین مردم درخواست کردند که نمایندگان بر خواسته خود مبنی بر تغییر روسای سه گانه و تشکیل دولت تکنوکرات باقی بمانند.

شهر کربلاء نیز شاهد راهپیمایی مردم در حمایت از تحصن نمایندگان پارلمان عراق بود. مردم در این شهر با راهپیمایی به سمت شورای استان کربلاء از این تحصن حمایت کردند و تغییر روسای سه گانه را خواستار شدند.

همچنین پیروان جریان صدر عراق نیز در برابر شورای استان نجف به منظور حمایت از تحصن نمایندگان پارلمان دست به تحصن زدند و اصلاحات واقعی و همچنین کنارگذاشتن روسای سه گانه را خواستار شدند.

در مرکز استان بابل نیز ده ها نفر با هدف حمایت از تحصن نمایندگان مجلس راهپیمایی و تظاهرات کردند.

مرکز شهر الناصریه نیز شاهد برگزاری تظاهرات مردم و تهدید آنها به تحصن بود.

شایان ذکر است برخی نمایندگان پارلمان عراق پس از این که روز گذشته رای گیری درباره اسامی ارائه شده از سوی حیدر العبادی به پنجشنبه موکول شده بود، در اعتراض به روند اوضاع دست به تحصن زده بودند.

کد خبر 3598219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha