۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۲۹

فرماندار کنگان:

زمینه توسعه علمی و آموزشی شهرستان کنگان فراهم شود

زمینه توسعه علمی و آموزشی شهرستان کنگان فراهم شود

بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: زمینه توسعه علمی و آموزشی شهرستان کنگان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی یوسفی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار خوبی در توسعه پارس جنوبی بوده‌ایم که بخشی از این فعالیت‌ها در شهرستان کنگان انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده فعالان صنعتی و اقتصادی در شهرستان کنگان، تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مد نظر باشد، ایجاد تعامل بین صنعت نفت و گاز و مسئولان شهرستان است.

فرماندار کنگان موضوع امنیت در این شهرستان را نیز بسیار مهم خواند و اضافه کرد: مسئولان شهرستان کنگان از هر ظرفیتی برای توسعه امنیتی در این شهرستان استفاده می‌کنند تا فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی به اهمیت بالای تولید منابع انسانی توانمند اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نیازمند حمایت است و امیدواریم با حمایت صنعت شاهد دست یابی به اهداف مورد نظر در زمینه توسعه آموزش و پرورش شهرستان باشیم.

یوسفی ادامه داد: مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گام‌های بسیار مهمی در عرصه توسعه آموزشی و علمی در شهرستان‌های پیرامونی برداشته است و امیدواریم شاهد استمرار این برنامه‌ها باشیم.

بکارگیری ۶۰ درصد نیروی بومی در منطقه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست اظهار داشت: توجه به محیط پیرامونی همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم برای ما بوده است و در همین راستا اقدامات متعددی داشته‌ایم.

مهدی یوسفی از رفع مشکلات محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس خبر داد و اضافه کرد: همواره به دنبال افزایش تعامل و همراهی با محیط پیرامونی بوده‌ایم و از تعامل سازنده با مسئولان شهرستان‌ها استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به رفع مشکلات و مطالبات حوزه کارگری در سطح منطقه، بیان کرد: اشتغال نیروهای بومی نیز یکی از برنامه‌های مهم ما است که سال گذشته ۶۰ درصد نیروهای بومی بکارگیری شدند و با تعامل فرمانداری کنگان ۲۷۰ نفر از افراد جویای کار در فازها مشغول به کار شدند.

 یوسفی، برگزاری دوره‌های نخبه پروری را از تاثیرگذارترین خدمات سازمان منطقه ویژه پارس به‌نمایندگی از صنعت نفت در منطقه دانست و گفت: گواه این امر موفقیت دختران دانش‌آموز بومی منطقه در کنکور سراسری سال گذشته بود که بازخورد مثبتی نیز در سطح منطقه داشته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از توسعه آموزشی، بهداشتی، زیست محیطی، اجتماعی و . . . در منطقه خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مناطق پیرامونی استفاده می‌کنیم.

کد خبر 3598236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha