۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

رئیس هیئت شطرنج استان همدان:

مسابقه سریع هفتگی هیئت شطرنج همدان برگزار شد

مسابقه سریع هفتگی هیئت شطرنج همدان برگزار شد

همدان- رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: دومین مسابقه سریع هفتگی سال ۹۵ در محل هیئت شطرنج همدان برگزار شد.

احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه سریع هفتگی شطرنج در همدان اظهار داشت: دومین مسابقه سریع هفتگی سال ۹۵ با شرکت ۳۵ نفر در ۷ دور، در محل هیئت شطرنج همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات سینا کوروند با ۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و صادق اسدی با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: حمیدرضا صداقت خواه با ۵.۵ و شایان رحمتیان با ۵ امتیاز، در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

بابایی عنوان کرد: همچنین محمدحسین قنبر علی فرزاد و پارمیدا قزاقی با کسب ۴ امتیاز به ترتیب موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن رده سنی و بهترین بازیکن بانوان شدند که داوری مسابقات این هفته نیز به عهده جواد زارعی بود.

وی بابیان اینکه شناسایی استعدادها از وظایف هیئت‌های ورزشی است، بیان کرد: خانواده‌ها باید برای رسیدن به این مهم پای‌کار بیایند که در این راستا خط‌مشی و مسیر را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنیم تا به‌راحتی فرزندان خود را در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: شطرنج‌بازانی را پرورش می‌دهیم که آینده شطرنج استان همدان را بسازند و با حضور این نفرات در مسابقات کشوری و مهم و قهرمانی رده‌های سنی در آینده نزدیک جایگاه هیئت شطرنج استان همدان در کشور صعود داشته باشد.

بابایی بابیان اینکه سوم تا نهم شهریورماه، استان همدان میزبان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا خواهد بود، گفت: این رویداد به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد شطرنج استان با حضور نمایندگان بیش از ۱۰ کشور برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 3599942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha