۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۴۱

چاپ افسانه‌های این‌ور و آن‌ور آب

چاپ افسانه‌های این‌ور و آن‌ور آب

دو کتاب «افسانه‌های این ور آب» و «افسانه‌های آن ور آب» اثر محمدرضا شمس توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «افسانه های این ور آب» و «افسانه های آن ور آب» به روایت محمدرضا شمس با تصویرگری رودابه خائف به تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده اند. این دو کتاب از عناوین مجموعه «افسانه‌های مردم دنیا» منتشر شده اند و عناوین ۱۳ و ۱۴ آن هستند.

افسانه‌های آن ور آب، ۱۷۲ افسانه ار افسانه‌های ملت های دیگر را در بر می‌گیرد. راوی این افسانه ها، از زبانی شوخ طبعانه و بازیگوش برای روایت استفاده کرده است. این افسانه‌ها که از قوم‌ها و کشورهای گوناگون انتخاب شده اند، به همراه کتاب افسانه های این ور آب، که ۱۸۰ افسانه را شامل می شود، یک مجموعه سیصد و پنجاه و دو افسانه ای را تشکیل می دهند. شباهت افسانه های این ور آب و آن ور آب، نشان می دهد که افسانه‌ها، با وجود شرایط اقلیمی مختلف، به یک خانواده بزرگ تعلق دارند.

از محمدرضا شمس نویسنده، تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است. معرفی در فهرست کلاغ سفید کتابخانه مونیخ و دیپلم افتخار IBBY از جمله جوایزی است که شمس در کارنامه دارد.

رودابه خائف تصویرگر دو کتاب یادشده نیز فارغ التحصیل رشته نقاشی است و از سال ۸۰ به تصویرگری کتاب های کودک و نوجوان اشتغال دارد . رتبه اول کشوری در جشنواره خوارزمی هم از جمله جوایزی است که تصویرگر این کتاب ها کسب کرده است.

افسانه های آن ور آب با ۴۷۲ صفحه و قیمت ۳۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

افسانه های این ور آب هم با ۴۵۶ صفحه و قیمت ۳۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3601277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha