۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد:

افزایش ۳۵۵ درصدی تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ خوزستان

افزایش ۳۵۵ درصدی تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ خوزستان

اهواز - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان از افزایش ۳۵۵ درصدی تماس های مردمی در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته با سامانه ۱۹۷ خبر داد.

سرهنگ علی شوهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان استان، مسافران نوروزی و كاروان های راهیان نور، در ایام نوروز مردم با با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ استان خوزستان ارتباط برقرار كرده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام داشته اند.

وی با اشاره به سفر مسافران نوروز و كاروان های راهیان نور به خوزستان و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در ایام نوروز افزود: تعامل مردم با پلیس به منظور برقراری نظم و امنیت جامعه در این ایام بسیار خوب و شایسته بود كه نتیجه آن نیز وجود آسایش و امنیت مطوب برای مردم و مسافران بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان كرد: نتیجه تلاش و خدمت رسانی كاركنان نیروی انتظامی استان میزان رضایتمندی مردمی است كه طی تماس با دفتر نظارت همگانی و سامانه ۱۹۷ تشكر خود را اعلام كردند.

شوهانی با اشاره به افزایش ۳۵۵ درصدی تماس ها در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تماس های مردمی در این ایام نشان از تعامل خوب و ارتباط شایسته مردم با پلیس و همچنین اقدامات خوب در راستای معرفی سامانه ۱۹۷ به مردم بوده است.

وی تماس های مردمی با سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ را نقطه قوت و پیشرفت ناجا دانست و افزود: با همكاری و همفكری مردم استان  می توان گامهای بسیار بزرگی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر در جامعه برداشت.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ در طول ایام سال همچنان با تمام قوت و توان در راستای خدمت به مردم استان آماده دریافت گزارشات مردمی است و مردم استان می توانند با ارتباط با این سامانه با ارائه گزارشات خود در قالب (انتقاد، شكایت، پیشنهاد و تقدیر) ما را در بهبود هرچه بهتر خدمت رسانی و ایجاد امنیت بیشتر در جامعه یاری كنند.

کد خبر 3601846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha