۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳

کانال‌های پویا و نهال تلویزیون از امروز روی آنتن می‌روند

کانال‌های پویا و نهال تلویزیون از امروز روی آنتن می‌روند

از امروز ۳۰ فروردین دو کانال‌ پویا و نهال به طور رسمی پخش برنامه های متناسب برای دو گروه سنی خردسال و کودک را در شبکه کودک آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرشار مدیر شبكه كودك درباره پخش برنامه در دو كانال تخصصی ویژه کودک و خردسال در شبکه کودک گفت: پخش برنامه های این شبكه با هویت و شكل بصری جدید همزمان با سالروز میلاد امام جواد (ع) از امروز ۳۰ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۴ با لوگوی «پویا» ویژه خردسالان و از ساعت ۱۴ تا ۲۲ با لوگوی «نهال» ویژه كودكان از شبكه كودک روی آنتن می رود.

مدیر شبكه كودک با اشاره به اینكه تغییرات محتوایی و ظاهری شبكه كودك براساس مطالعات و بررسی‌ها درخصوص گرایش‌ها و نیازهای گروه سنی خردسال، كودك و نوجوان صورت گرفته است، بیان کرد: بنابراین بررسی ها، قالب برنامه های خردسال در ۷ دقیقه، برنامه كودك ۱۲ در دقیقه و نوجوان در ۲۲ دقیقه درنظر گرفته شده و اولویت پخش برنامه ها براساس تولیدات داخلی متناسب با فرهنگی دینی و بومی كشور است.

وی تخصصی شدن شبكه ها و هدف گذاری آموزشی و تربیتی را در دستور برنامه سازی های شبكه كودك دانست و گفت: برنامه های این شبكه در بسته های ۱۵ تایی در نظر گرفته شده است و از این پس تلاش می شود برنامه ها با موضوعات سطح بندی شده در زمان بندی های مشخص روی آنتن برود. 

شبكه كودك از مهر پارسال به صورت آزمایشی پخش برنامه های خود را آغاز كرده بود.

کد خبر 3602213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha