۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

عملیات در الکرمه عراق/هلاکت سرکرده نظامی داعش و ۹ معاونش

عملیات در الکرمه عراق/هلاکت سرکرده نظامی داعش و ۹ معاونش

منابع عراقی با اشاره به شروع عملیات پاکسازی بخش الکرمه در نوزده کیلومتری فلوجه در استان الانبار از هلاکت مسئول نظامی داعش به همراه ۹ تن از معاونان وی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، سرهنگ خمیس بحر الحلبوسی فرمانده تیپ کرمه الفلوجه در استان الانبار اعلام کرد: نیروهای ارتش و پلیس و عشایر صبح امروز عملیاتی را برای آزادسازی مناطق مرکز بخش الکرمه در نوزده کیلومتری شرق فلوجه آغاز کرده اند.

وی افزود: در این عملیات ۲۲ داعشی کشته شده اند.نیروهای عراقی پیشروی های موثری در مناطق مرکز کرمه الفلوجه همزمان با شروع درگیری ها و نبردها داشته اند.

الحلبوسی تاکید کرد: در این عملیات داعش دچار اضمحلال شده است و تروریست های آن فرار کرده اند.

همزمان سرهنگ جمعه فزع الجمیلی از فرماندهان عراقی اعلام کرد: نیروهای عراقی در جریان پاکسازی منطقه الدوایه در مرکز الکرمه در نوزده کیلومتری شرق فلوجه موفق به هلاکت ابوزیدون العلوانی مسئول داعش و ۹ نفر از همراهانش شدند و سه خودرو متعلق به تکفیری ها را منهدم کردند.

الجمیلی تاکید کرد: نیروهای امنیتی به نبرد پاکسازی ادامه می دهند و در حال پیشروی به سوی عمق مناطق تحت اشغال داعش هستند. از هوا نیز پوشش لازم از نیروهای زمینی عملیات کننده به عمل می آید تا تروریست های داعش از فلوجه به کمک داعش در الکرمه نیایند.

وی افزود: در ساعات آینده شاهد نصب پرچم عراق بر فراز مناطق دیگری از الکرمه در شرق فلوجه خواهیم بود. تدابیر لازم برای تخلیه غیر نظامیان و دور کردن آنها از مناطق درگیر به عمل آمده است.

کد خبر 3604053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha