۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۱۴

با حضور خیل عظیم دوستداران اهل بیت(ع)؛

حرم مطهر رضوی میزبان مراسم سوگواری حضرت زینب(س) می شود

حرم مطهر رضوی میزبان مراسم سوگواری حضرت زینب(س) می شود

مشهد- همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) حرم مطهر رضوی با برپایی مراسم سوگواری و مرثیه سرایی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) میزبان زائران و مجاوران دلسوخته اهل بیت(ع) می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) برنامه های ویژه ای با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در حرم مطهر برگزار می شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: به همین مناسبت شامگاه جمعه و در شب وفات حضرت زینب(س) مجلس عزاداری از ساعت ۲۰ با حضور هیئت فاطمیون و خانواده های شهدای مدافع حرم، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق بزرگ امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی بیان کرد:‌ در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری پیرامون ویژگی های اخلاقی و شخصیتی حضرت زینب(س) به ایراد سخن می پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این مراسم همچنین مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به عزاداری و مرثیه سرایی می پردازند.

وی ادامه داد: همزمان با رحلت جانگداز حضرت زینب(س)، خادمان و زائران بارگاه منور رضوی نیز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

حسینی همچنین از تدارک و برپایی مراسم ویژه‌ برای زائران غیر ایرانی خبر داد و گفت: این مراسم شامل سخنرانی، حلقه معرفت،پاسخگویی به سوالات شرعی و رفع شبهات دینی و کلاس‌های حرم شناسی است که در رواق های کوثر، دالرحمه و غدیر حرم رضوی برگزار می شود.

کد خبر 3604691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha