۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹

تجلیل از بانوی روشندل حافظ قرآن و حائز رتبه نخست مسابقات اردن

تجلیل از بانوی روشندل حافظ قرآن و حائز رتبه نخست مسابقات اردن

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از بانوی حافظ روشندل و رتبه نخست مسابقات بین المللی قرآن اردن تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عصر روز چهارشنبه در محل سازمان اوقاف از سما بابایی روشندل حافظ کل قرآن تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی و معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف حضور داشتند ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی با ستودن تلاش و پشتکار این حافظ قرآن روشندل از وی به عنوان الگوی کامل قرآنی یک زن ایرانی نام برد و موفقیت او را به جامعه زنان قرآنی تبریک گفت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد:امیدوارم همانطوری که در مسابقات بین المللی اردن نماینده شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران بودید برای سایر خانم های کشورمان نیز الگو باشید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با تبریک کسب مقام نخست رشته حفظ قرآن به روشندل قرآنی یادآور شد:من هم به نوبه خود این موفقیت را به شما و جامعه قرآنی کشورمان تبریک و تهنیت می گویم.

در این مراسم سما بابایی حائز رتبه نخست مسابقات بین المللی اردن ضمن تقدیر و تشکر از سازمان اوقاف و امور خیریه برای فراهم کردن مقدمات اعزام وی به مسابقات بین المللی قرآن گفت: الگوی مسابقات بانوان در مسابقات بین المللی قرآن در اردن کاملا با سایر مسابقات قرآنی متفاوت است و در هنگام تلاوت و رقابت زنان قرآنی ،مردان موظف به ترک سالن مسابقات هستند و این موضوع به خوبی رعایت می شود.

وی افزود: 20 نفر از متسابقین زن قرآن به نمایندگی از کشورهای مختلف جهان در این مسابقات حضور داشتند و با رقابت با یکدیگر پرداختند و بحمدالله رتبه نخست به جمهوری اسلامی تعلق گرفت.

روشندل حافظ کل قرآنی ادامه داد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و تجربه بسیار خوبی از آن کسب کردم و به 5 سوال مطرح شده پاسخ دادم.

همچنین در این مراسم مادر این حافظ قرآن  از رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بخاطر اعزام دخترش به مسابقات اردن تقدیر و تشکر کرد.

همچنین معصومه فرزانه مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی در تجلیل از سما بابایی تاکید کرد: خانم بابایی نمونه و الگویی کامل از یک زن انقلابی ، قرآنی و ایرانی در مسابقات بین المللی قرآن در اردن بود.

کد خبر 3604908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha