۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴

عضو شورای اسلامی اصفهان:

کالسکه سواران میدان امام (ره) نیازمند ساماندهی هستند

کالسکه سواران میدان امام (ره) نیازمند ساماندهی هستند

اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان گفت: کالسکه سواران میدان امام (ره) نیازمند رسیدگی بیشتر هستند تا در ارائه خدمات به توریست ها و مسافران موفق‌تر باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم نصر اصفهانی ظهر شنبه، در نطق میان دستور امروز خود ضمن گرامیداشت تأسیس سپاه پاسداران و نقش آن در حراست از نظام اسلامی اظهار داشت: هفته اصفهان فرصتی است تا با ارائه برنامه های متنوع و مناسب به سمت معرفی این شهر به صورت هرچه بهتر رفته و نسبت به فرهنگ سازی در مورد آن بپردازیم.

وی افزود: بوستان های شهری از جمله اماکنی است که در زمان شورای شهر اصفهان به صورت جدّ به آن پرداخته شد به شکلی که امروزه شهر اصفهان دارای بوستان های مختلف در چهار جهت اصلی و در حاشیه رودخانه زاینده رود است.این بوستانها که نقش اثر بخشی را در فرهنگ سازی و شادابی مردم ایفا می کنند بایستی به شکلی بهتر و منطقی تر مورد محافظت قرار گیرند.

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: حراست و امنیت بوستان های شهری امری ارزشمند و مهم است چراکه در غیر این صورت امنیت خانواده ها به خطر می افتد و به دنبال آن حس شادی و رفاه از بین خواهد رفت.

وی به مبحث کالسکههای میدان امام (ره) پرداخت و نکاتی را در این زمینه متذکر شد و گفت: باید به وضعیت این کالسکه سواران رسیدگی شود تا بتوانیم در ارائه خدمات به مسافران به خصوص توریست موفق باشیم. به عنوان مثال نحوه پوشش و برقراری ارتباط آنها با مسافران حائز اهمیت است تا آنجا که می توان گفت آموزش زبان انگلیسی نیز الزامی است.

کد خبر 3605910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha