۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

تجلیل از ۶۳ کارگر و کارفرمای نمونه استان اصفهان در هفته کارگر

تجلیل از ۶۳ کارگر و کارفرمای نمونه استان اصفهان در هفته کارگر

اصفهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان معرفی کارآفرینان و کارگران نمونه در اصفهان گفت: با این فراخوان، از ۶۳ کارگر و کارفرمای نمونه استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی قادری ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه کارگران، کارآفرینان و تولید کنندگان جهادگران ارتقای کشور هستند، اظهار داشت: از این رو با تکریم آنها در هفته کارگر می‌توان با چالش‌های آنها نیز آشنا شد.

وی با بیان اینکه نسل جدید، خلاق و مبتکر نیاز به برنامه بلند مدت برای ظهور و بروز در بازار کار دارد، ابراز داشت: با این برنامه ریزی می‌توان ابتکارات جدیدی را در حوزه اشتغال داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اعلام فراخوان معرفی کارآفرینان و کارگران نمونه در استان اصفهان افزود: با اعلام این فراخوان دو هزار و ۵۳۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۹ کارآفرین، ۱۳ کارگر نمونه و ۲۱ گروه کار نمونه انتخاب شدند.

وی در ادامه از بهره براری از ۲۰۰ خانه بهداشت کارگری در استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: استان اصفهان در سال گذشته رتبه برتر کشوری را در خانه بهداشت کارگری به خود اختصاص داد.

کد خبر 3608721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha