۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵

امام جمعه میامی:

مسئولان از کارگران حمایت کنند

مسئولان از کارگران حمایت کنند

میامی - امام جمعه میامی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر همزمان با روز اول ماه می، گفت: مسئولان نهادهای اجرایی می بایست از کارگران در همه عرصه ها حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور، در خطبه های نماز جمعه دومین آدینه اردیبهشت در مسجد جامع میامی، ضمن بیان اینکه کارگران سودمندترین افراد در جامعه و ارزشمندترین طبقه جامعه هستند و امروزه توسعه جامعه مرهون زحمات کارگران است، ابراز داشت: نقش کارگران در چرخاندن چرخ اقتصاد مملکت بی بدیل و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور بدست نیروی داخلی است، تصریح کرد: مسئولان از نیروهای داخلی و طرح ها و برنامه های آنان برای توسعه کشور حمایت کنند و به کارگران که نقش مهمی در اجرای این طرح ها دارند توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه میامی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران، گفت: معظم له در این دیدار به دو محور برنامه ریزی دشمن برای از بین بردن شرافت و عزت ایران اسلامی و ضرورت استفاده از مغزهای خلاق جامعه تاکید داشتند لذا این مهم می بایست برای ما نیز مورد عنایت قرار گیرد.

صفایی پور همچنین روز شوراهای اسلامی را نیز گرامیداشت و ابراز کرد: بازکردن گره مردم سرلوحه کار شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای ما قرار گیرد همچنین این شوراها باید بدانند که بهترین مکان برای انتقال مشکلات مردم به مسئولان به شمار می آیند.

وی اتحاد بین شوراهای اسلامی را بسیار ضروری دانست و افزود: اتحاد بین شوراها می تواند توسعه شهر و روستا را درپی داشته باشد و با توجه به اینکه بسیاری از روستاها مظلوم هستند شوراها با وحدت و همدلی باید در این زمینه نیز گام بردارند از سوی دیگر شوراهای اسلامی برای تولید داخلی و کم کردن فاصله ها و حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخلی باید بستر لازم را فراهم کنند.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه دشمنان سعی بر تغییر نام خلیج فارس هستند، تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد ماند.

صفایی پور در پایان با اشاره به سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: مبعث رسول الله(ص) دو پیام بزرگ داشته و اولین ثمره آن تکمیل مکارم اخلاق بود و دیگری برانگیخته شدن فکر و دین و اندیشه است.

کد خبر 3611828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha