۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۱۲

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری خراسان شمالی عنوان کرد:

پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری خراسان شمالی مستقیما از استان

پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری خراسان شمالی مستقیما از استان

بجنورد - رئیس صندوق بازنشستگان کشوری خراسان شمالی گفت: به زودی پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری مستقیما از طریق استان انجام می شود.

سهراب قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آن دسته از بازنشستگانی که اطلاعات آنان با بانک مغایرت دارد، هرچه سریع‌تر این موضوع را به شعب بانک صادرات استان اعلام کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۹ هزار نفر در خراسان شمالی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری استفاده می کنند که ۴۰۰ نفر از آنان، اطلاعاتشان با بانک مغایرت دارد.

وی گفت: آن دسته از افرادی که اطلاعاتشان از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره ملی با بانک مغایرت دارد هرچه سریع‌تر این موضوع را به شعب بانک صادرات استان اعلام کنند.

قدیمی اظهار کرد: با رفع مشکل مغایرت اطلاعات این تعداد از بازنشستگان در استان، به زودی پرداخت حقوق بازنشستگان خراسان شمالی به صورت مستقیم از استان انجام خواهد شد.

وی گفت: بازنشستگان کشوری استان که حقوق خود را از بانک ملی یا کشاورزی دریافت می‌کنند بایستی حساب بانکی خود را برای دریافت حقوق به بانک صادرات انتقال دهند.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری خراسان شمالی افزود: متاسفانه حقوق بازنشستگان استان در اسفندماه سال گذشته با تاخیر پرداخت شد که نارضایتی این قشر از جامعه را به همراه داشت.

وی اظهار کرد: یکی از دلایل تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری استان را می‌توان سهل انگاری از تهران عنوان کرد چرا که لیست خراسان شمالی را فراموش می‌کنند.

قدیمی گفت: با پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان از استان به طور حتم برخی مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

کد خبر 3612191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha