۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸

امام جمعه بوشهر:

بسیج دانش‌آموزی خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی است

بسیج دانش‌آموزی خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج دانش‌آموزی خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر یکشنبه در نشست با تعدادی از فرهنگیان و فعالان دانش‌آموزی استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت روز معلم اظهار داشت: معلم دارای جایگاهی بسیار متعالی است و نقش مهمی در سطح جامعه بر عهده دارد.

وی به جایگاه ویژه بسیج دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و ادامه داد: معرفی دین و اسلام انقلابی و همچنین دفاع مقدس فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان از وظایف مهم بسیج دانش‌آموزی است.

امام جمعه بوشهر یکی دیگر از وظایف بسیج دانش‌آموزی را حضور با بصیرت، به‌موقع و جدی در صحنه‌های مورد نیاز نظام عنوان کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی نماد دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف بسیج دانش‌آموزی می‌توانیم به هدایت دانش‌آموزان به سمت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های اعتقادات، رفتار، اخلاق و بصیرت اشاره کرد.

وی از دانش‌آموزان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم در مدارس نام برد و اضافه کرد: با توجه به تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف و به ویژه در بخش فرهنگی، بسیج دانش‌آموزی خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش بسیج دانش‌آموزی در انتقال فرهنگ دینی و جامع دانش‌آموزی، بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی است.

در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با اهدای لوح تقدیر از بسیج دانش‌آموزی و جمعی از فرهنگیان و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس شهرستان بوشهر و متولیان برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی تجلیل کرد.

همچنین بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز معلم از آیت‌الله صفایی بوشهری تجلیل کردند.

کد خبر 3613555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha