۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

رتبه اول استان بوشهر در عملكرد ناوگان و گشت راهداری در سال ۹۴

رتبه اول استان بوشهر در عملكرد ناوگان و گشت راهداری در سال ۹۴

بوشهر - مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر رتبه اول در ارزیابی سال ۹۴ توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور را كسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: كسب رتبه اول مدیریت راهداری استان در زمینه عملكرد ناوگان و گشت راهداری استان در سال ۹۴ در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور(مركز مدیریت راه‌های كشور) نتیجه برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی منسجم حوزه مدیریت راهداری و ستادی با ادارات شهرستان است.

فرزاد رستمی افزود: انشاءالله در سال جاری كه با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، توسط مقام عظمای ولایت مزین شده شاهد مدیریت اقتصادی و استفاده بهینه از همه پتانسیل‌ها و امكانات سخت افزاری باشیم و بتوان با مدیریت هزینه شاهد پیشبرد اهداف، به‌ویژه در زمینه خدمات رسانی راهداری به هموطنان باشیم.

عبدالكریم اخترشناس مدیریت راهداری استان نیز برنامه‌ها و اهداف مصوب ایمن سازی مطلوب راه‌های استان در سال جاری را تشریح کرد و از خدمات همه واحد های ذیربط و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان مرکز مدیریت راه‌ها در خصوص رصد مستمر ترافیک و سوانح جاده‌ای و اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها به هموطنان عزیز تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 3613880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha